Ono je zvláštne, ako vás vdychovanie do umelohmotného panáka Gregora pri kurze prvej pomoci privedie na rôzne životné úvahy. ("Prečo Gregor?") Buď to samotné alebo fakt, že tento vám teda neujde, aj keď v reáli by sa pri resuscitácii od vás obeť radšej dobrovoľne prebrala a samovolne uložila do stabilizovanej polohy.

Hlavná otázka posledného týždňa znie:
Prečo akonáhle človeku na niečom záleží, stráca to alebo to ani za svet nemôže dostať? Je to len vnútorný pocit nedostatku alebo skutočný koniec vecí a dejov, ktoré odchádzajú, akonáhle sa na ne príliš pevne upnete? Môžeme dostať len to, o čo sa prestaneme usilovať?

Prečo sa poondiate a inými prívlastkami označené manikúrové nožničky objavia až keď sa prestanú hľadať a problém sa akútne vyrieši zubami? Prečo akonáhle si vyriešite svoj vzťah k nejakému človeku tak, že sami zo seba necítite zmätok, daná osoba sa začne chovať tak, že v podstate s vami žiaden nemá a vy neviete, či to už nikdy nebude, ako predtým, alebo ste si to celý čas len nahovárali? (úúú, štvorriadkovú vetu som tuším ešte nemala) Prečo keď chcete byť sami, máte pocit, že sa okolo vás hemžia ľudia, ale akonáhle máte blbý deň a potrebujete utešiť, všetci si zrazu uvedomia, že sa chcú uzavrieť do vlastného života ako do mydlovej bubliny a neinteraktovať s vami?

Ono by bolo krásne sa na všetko vysrať, len už to nemá ten efekt, keď to nie je dobrovolne, ale z donútenia ako obrana pred okolitým svetom, niečo na štýl líšky, ktorá to hrozno aj tak nechcela, lebo je kyslé. (Mám baranskú hrdosť, ja viem )

A ďalšia otázka:
Ak je toto všetko pravda a cielom života je odosobniť sa od toho, po čom túžime, ako na to? To ani môj akademický tím nerozlúštil. Jedine, že by sa stačilo otočiť k oblohe a kričať, že vy ste to aj tak nechceli, možno to pomáha, skúste. Inak povedané: Ako sa naučiť neočakávať? Tešiť sa z mála? Ak máte niekto recept, dajte vedieť

A veľká téma no.2:
Prečo sa babský a chalanský prístup k vzťahom tak líši? Nedávno sme rozoberali s Puffko, prečo sa baby tak často trápia pre vzťahy, ako to, že sa zdá, že chalani si ich nepripúšťajú? (nie, nehovorím všetci, hovorím o akomsi priemernom chovaní a myslení daného pohlavia) V skratke sme vytvorili teóriu o tom, že baby sú viac citovejšie, potrebujú niečo viac, aby sa v nich naštartoval záujem voči opačnému pohlaviu, kým chalani sú viac, skúsim nebyť total feministka, fyzickejší. V konečnom dôsledku to majú jednoduchšie, pretože sa viac orientujú podľa momentálnej situácie, kým baby si tú situáciu vytvárajú viac vo svojej hlave. Jednoducho, baba je si po určitom zážitku schopná myslieť, že ten vzťah sa teraz určite zmení a očakáva niečo, čo nikdy nepríde, lebo chalan to nebral ako víziu do budúcnosti a zlomový bod ich vzťahu. Fest by ma teraz zaujímalo: Súhlasíte?


Poznámka 1: Ak ste nepochopili zmysel, nevadí, ani ja sama ho nechápem.

Poznámka 2: Ak ste prišli v blogu až na toto miesto, hoďte do komentu aspoň "docital som" alebo dohodnime sa na "A" alebo na čomkoľvek, čo by vám bolo milé a málo trápne. Chcem len vedieť, koľko ľudí ho otvorilo a nezavrelo.

 Blog
Komentuj
 fotka
reindeer  4. 5. 2008 18:40
dočítala som ale bohužiaľ e ani na jednu z nastolených otázok nemám odpoveď
 fotka
dreamagall  4. 5. 2008 18:54
B. a súhlasím s velkou témou n.2
 fotka
tatianka  4. 5. 2008 19:06
ano suhlasim, aj ja som sa nad tym v poslednom case zamyslala
 fotka
leniny7  4. 5. 2008 19:32
prečo keď sa človek na niečo teší tak sa to vždy dojebe a keď nič neočakáva tak sa vydarí fest akcia(víkend,zažitok...)toto si kladiem strašne čast

a k tým chlapom.Ani nevieš ako im závidim ten ich flegmatický prístup.Tú ich rozhodnosť.Necítim k tebe to čo predtým?ok jebme na to načo sa snažiť bu´d budem sám alebo sa nájde niaka iná Chcela by som sa ten ich prístup naučiť
 fotka
sarah_whiteflower  4. 5. 2008 19:56
Dočítala som aj ja A áno, s tou druhou témou, ktorú si naškrtla súhlasím, aj keď dokonalá pravda to nie je, ale to je dosť normálne... proste je tam viac aspektov naraz a na to sa všetko ani nedá prísť...
 fotka
seximelisa  4. 5. 2008 20:07
viem presne co myslis......a aj mna to tyra v hlave.najma poslednu dobu....a malo to zmysel
 fotka
anzu  4. 5. 2008 20:08
Leniny7: ó, áno, aj ja im to závidím a snažím sa to naučiť taký vbudovaný štít nie je nikdy zlý
 fotka
galinka  4. 5. 2008 20:26
Dúfam že sa nenahneváš keď ti dám do komentu viac než "dočítala som" alebo "A"



Hlavná odpoveď posledného týždňa: Možno aby sme si uvedomili že nám na tom začalo záležať Ale inak ťažko povedať... ja to zvyknem hádzať na Murphyho zákony



Veľká téma no.2: Zdať sa neznamená že to tak naozaj je Ja mám tiež občas pocit sama zo seba že musím pôsobiť ako totálne chladný človek...
 fotka
galinka  4. 5. 2008 20:30
Leniny7: Kamarát mi vždy pred akciou ktorá sa jednoducho musí podariť pripomína, že sa nesmiem tešiť Takže potom keď ukončujeme rozhovor o danej akcií tak namiesto tradičného "Teším sa" používame "Neteším sa"

Žiaľ, táto teória ešte nie je celkom overená, vzhľadom na nízky počet jej testovaní
10 
 fotka
black_soul  4. 5. 2008 21:24
Leniny7: aj ja bych sa celkom rada naucila tomu flegmatickemu pristupu

a inak tiez hadzem take veci na Murphyho

docitala som
11 
 fotka
puffko  5. 5. 2008 16:55
docitala som...



asi som rpilis unavena a nepochopila som co je A a co je B



No a kedze sme nad touto teoriou premyslali spolocne tak asi tazko by som ti k tomu este nieco nove povedala.. lebo som ti to uz vlastne vsetko povedala...



aj ked by som sa mohla vyjadrit ale iba by som sa opakovala a tak...





ale jedna vec je ista.... este sa mi nestalo, ze by sa niekomu (rozumej opacnemu phlaviu) podarilo splnit moje ocakavanie v nejakej situacii.... vzdy tam je daky zadrhel.. a mna zo nastve, urzi, zosmutnie alebo rozplace ale ten dotycny absolutne nechape o co sa jedna... a co je zle...
12 
 fotka
chavez  12. 5. 2008 23:01
Docital som Ale v tuto hodinu nie som schopny hlboko sa zamyslat nad tazkymi filozofickymi otazkami vyssie nastolenymi...

Leniny7: ono to nie je vzdy tak ako vyzera ten flegmaticky pristup je len na vonok, vo vnutri to nie je take iste.... (ale pppst to je top secret )
13 
 fotka
nrcka  3. 6. 2008 17:05
Jelena, Jelena, Jelena.
14 
 fotka
tunidlo  21. 9. 2009 01:33
Aj ja som dočítal a aj napriek istej nechuti musím dať za pravdu druhej veľkej téme aspoň do takej miery, že chalanov berúcich vzťahy "fyzickejšie" je asi predsa len kus viac ako dievčat ...



A musím dodať, že aj keď mám od flegmatizmu v tejto sfére ďaleko, tak ho -- aspoň v tomto momente, po nejakej schizofrenickej transformácii to môže zasa vyzerať inak -- nikomu nezávidím ...
Napíš svoj komentár