Ahojte mohol by sa ozvat niekto, kto studuje alebo uz dostudoval na FCHPT? rada by som sa dozvedela nejake uzitocne info o uplatneni absolventov, hlavne tych, co studuju biotechnologie alebo vyziva-kozmetika-ochrana zdravia. dakujem
Nestudujem zrovna tie odbory, ale... S tou vyzivou-kozmetikou bacha, lebo ten odbor priamo nenadväzuje na ziaden inziniersky odbor. V tom pripade by si bolo nutne zapisat niektore dalsie predmety pocas studia, alebo si hladat robotu ako bakalar.
Nechcem si vymyslat, ale absolvent biotechnologie (respektive neskor ing. odboru biotechnologie alebo medicinskeho inzinierstva) by si mohli najst uplatnenie v potravinarstve, vo farmaceutike, pripadne v nejakej firme zameranej na cistenie a ekologiu. Ale fakt netusim do akej miery su/nie su vyhladavani spolocnostou.
Inak by sa tu mali najst zhruba 10-ti ludia z FCHPT.
Zaujimave, asi som nesledoval zmeny. A to mi este spoluziacka pred tyzdnom hovorila nieco na ten styl, ze to nadvaznost nema, lebo ten bakalarsky odbor nema fyzikalu ani ch. inzinierstvo. Asi mas pravdu, ospravedlnujem sa.
Aj ked neviem co znamena tato veticka: "V magisterskom štúdiu na FCHPT STU budete môcť pokračovať po splnení edukačných kritérií stanovených dekanom FCHPT STU.", ktora je napisana na konci oznamu o tomto odbore na webstranke. Mozno len nejaky nezmysel.
Inak ta spolusediaca zrejme odisla pre ten isty dovod, pre ktory som z FCHPT chcel odist aj ja - prvy rocnik je tazky, deprimujuci a uzemnujuci
lawful good : takze je tam tazka chemia a tak?pretoze na tu skolu pocuvam same chvály teda treba sa vela drvit chemiu ale zevraj je to lahsie
ako farmacia lebo medina....
hmmm...mna na nej totiz zaujalo velke uplatnenie (zevraj) absolventov, preto som chcela vediet, co si o tom myslia ludia, kt. s nou maju skusenosti...hlavne konkretne tieto dva odbory pretoze ostatne su az moc ,,zavrtane" do chemie...aj ked to su zrejme aj tieto...
a ty si tam co studoval a ako dlho? len jeden rok?dalsie roky su tazsie?....:o