ahojte, som ôsmačka a ešte neviem na akú školu by som mala ísť ďalej a ani neviem čím by som chcela byť, neviem sa rozhodnúť čo by ma bavilo. rada robím napríklad s korálkami, maľujem rada, robila som servítkovú techniku, rada skladám puzzle, mám doma veľ
A akú školu si zadala teraz na konci osmičky výchovnej?
Inak, na tvojom mieste by som si vybrala radšej pedagogickú, umelecká mnohých, čo také činnosti ako ty robia ako hobby (a sú v tom dobrí) omrzí (poznám veľa takých prípadov, čo chodili do ZUŠky aj od škôlky, ale odkedy sú na umeleckej, celá činnosť sa im takmer zhnusila- samozrejme, nie je to pravidlo). Na gymnázium by som v tvojom prípade nešla určite, kladie sa tam totiž veľký dôraz na jazyky (aj keď ako ktoré), ale tuším, že napr. taká angličtina je k maturite povinná (a ak sa nemýlim, učíš sa tam min. 2 jazyky). Jedine, že by si si vybrala nejaké matematické, keď ti ide matika, ale predsa.
to sa musiš rozhodnuť ty. len ty sama vieš čo ťa bavi zo všetkeho a najviac a ked nie tak skus nejaké tie testy o povolaniach .. ale nič si s toho nerob ja som sa rozhodla až tesne pred tým jak sa prihlasky pisali
umelecká keby si chcela učiť výtvarnú, gymnázium to je dobré na všetko alebo stavebná priemyslovka - príprava na architektúru, keby si chcela kedže ti ide dobre umenie a matika
Ta archichitektura by bola fajnova s matikou na urovni, ako ju vies ty a umeleckym citenim. Daj si nejaky prestizny gympel, kde chodia na maticke sutaze a zbytok mozes okaslat, lebo klucovy na vs bude tvoj vklad do matiky a talentovky. Zas ked mas jednotky z odpovddi, tak sa vies naucit viacmenej vsetko a pochybujem ze s tych jazykov prepadnes...
Zatiaľ by som šla na gympel, tam budeš mať dosť času nájsť sa. A potom umelecká, architektúra a uvidíš, čo ťa za tie štyri roky ešte začne baviť. Mne gympel určite pomohol.
Aj tak môžeš ísť na inú výšku(ak na ňu chceš ísť) ale ked ti ide takmer vše, choď na gympel, po 4 rokoch sa určite rozhodneš, kam pôjdeš a stadiaľ môžeš ísť skoro všade.