ake plemeno psa sa ku mne hodi ked mam malý byt
som začiatočník
aby pes nebol strašny
mam malu sestru aby sa ho nebala
aby bol inteligentný
aby to nebolo drahé plemeno
a aby ma aj ustrážil
no?
pes nebol strašný -.- nechápem čo toto znamená malý byt no tak to musíš sa o neho starať pokial nechceš aby ti robil doma exkrementy musíš sním pravidelne chodiť von
staforda a pitbulla pre začiatočníka by som určite neodporučila (nie nemám predsudky voči týmto plemenám, ale potrebuju skúsenejšieho pánička)... ja by som odporučila labradora alebo zlatého retrievra... iked do malého bytu skôr yorkiho alebo pudla. tie navyše ani nepĺznu ... ale pudle sa dosť ťažko zhanaju ako som si všimla, jedine čo sa da lahko je pudel toy alebo malý ... stredný a velký to jedine z chovnej stanice a za riadne prachy takže to asi nechceš... alebo potom havkáča z utulku. je ich tam kopa, sú aj čistokrvný aj križenci. zvykne tam byť aj dosť veľa šteniat. ak sú v útulku dobrí pracovníci aj ti povedia akej povahy je pes
» www.birdz.sk/webka/rieupeyro... doga, resp. dog, ktorý si myslí, že je stále šteňa
ale k veci: nie je drahý, ale drahá je skôr strava a spapká toho naozaj dosť.
je max. mierumilovný, občas flegmatický a vie napodobňovať niekedy ľudí (nosí polená na kúrenie ), miluje cestu autom
s deťmi vie úplne super vychádzať! vždy sa teší, ked nejaké k nám prídu, aby ho mohli naťahať (chvost, uši, pysk) - vyžíva sa v tom..
a samozrejme odporúčam ho všetkými 10! lebo je to najlepší spoločník, akého poznám. nikdy nepovie "nie" prechádzke ani výletu.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
18 komentov
to co je prosim ta? akoze aby pekne vyzeral alebo co to je? strasne sa smejem
zober dakeho gulasa
Su originalny (sotva najdes dvoch rovnakych) a verny
Ale podľa tvojich požiadaviek asi naozaj ten plyšový
Kdeže môj suchý humor
» www.mojevideo.sk/video/21ad3/aut...