no schvalne daj cenu skoda ze to nie je M-ko cize upravit to na relly nema zmysel ale vyzera byt zachovala.... ked sme naposledy kupovali skodu 120 L tak to bolo za 12 tisic sk
@aguri500 ja vobec netusim, ale bolo by to hrozne moc, keďže k tomu autu mám dosť hlboký citový vzťah
a čo sa nedá na úžovke upraviť? veď normálny škoda systém: pajser, kladivo a COčko a ide všetko... a keď nepomôže rozum, tak pomôže sila, ak nie, tak väčšia sila a ak sa niečo poserie tak to bola chyba materiálu
@mezomus problem uzovky je jej podvozok.negativny odklon zadnych kolies sposobuje strasnu nedotacavost a s tym autom sa neda jazdit agesivne zatial co emko ma uz sirsi rozchod kolies a sedi na ceste ovela lepsie.uplne najdokonalejsie auto od skody bola erka to auto bolo famozne s nim som zacal pretekat (130RS) malo vykon nieco cez 105 koni a sice na rovinke som stracal v zatackach som si mohol dovolit ist aj o 5-10 km /h rychlejsie.a druhe pretekarske auto bola skoda 120M (130LR) motor ten isty z erka s mensimy upravami a to bolo tiez dobre auto. Ale ak by sme dali taky silny motor do uzovky tak si nechcem predstavit ako by to dopadlo.
@aguri500 veď píšem o tom, že tam natlačiť iný podvozok nie je nejaký veľký problém, len to chce rozum a mnou vyššie vymenované veci a čas tak na tri dni(vyjmä zhánania dielov a laborovania).
@mezomus motor bol 1300 OHV plneny dvoma dvojitymi karburatormi. taktiez tam este boli prevedene nejake elektroinstalacie , ladenia prevodov etc... no to je odbornik kamarat on ma na to skolu ja som len mechanik amater Ulozenie motora ostalo rovnake kedze potom by nas nepustili na sutaze .
zadny nahon je proste uzasna vec len treba s nim vediet jazdit .
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
40 komentov
tatko má strieborné
a babka modré
no schvalne daj cenu skoda ze to nie je M-ko cize upravit to na relly nema zmysel ale vyzera byt zachovala.... ked sme naposledy kupovali skodu 120 L tak to bolo za 12 tisic sk
a čo sa nedá na úžovke upraviť? veď normálny škoda systém: pajser, kladivo a COčko a ide všetko... a keď nepomôže rozum, tak pomôže sila, ak nie, tak väčšia sila a ak sa niečo poserie tak to bola chyba materiálu
co bolo robene na tvojom zavodnom motore?
Z povodnej skody 120 ostala len kasna koli ktorej sme to auto kupovali kedze bola zachovala.
uprava podvozku a zadnej napravy , znizenie
novy motor s vykonom cca 105 1300-vka
vystuzenie a ramy
5 stupnova prevodovka len sa uz nepamatam aka.
kotucove brzdy
odlahcenie a vyvazenie auta
pneumatiky podla predpisov
uprava karoserie - znizeny predok , sportovy vyfuk , chladenie motora
kopu veci , teraz ma uz nenapadaju... z 0-100 to zvladla za cca 7,5 sek a maximalka bola okolo 180 km/h hmotnost cca 780 kg
takto nejako vyzerala
ale celkom pekný TDi humiliator.
do tretice: vôbec nechápem zástancov predných náhonou, keď vidím jak to krásne ide do zákrut
zadny nahon je proste uzasna vec len treba s nim vediet jazdit .
a druhé je strieborné
mama -citroen c5
brácho -audi r8