čo je na tom rozmaznané keď si niekto kúpi lístok do prvej triedy?
dochádzam na trase ZA-BB dva/trikrát týždenne, kupujem si free lístok bez miestenky, nakoľko viem, že vždy sa dá sadnúť si a napríklad na trase ZA-BB najviac ľudí vystúpi v Tepliciach, tak vtedy mám šancu presadnúť si, ak sa v kupé alebo tam kde sedím necítim dobre. tie vlaky sú v tak otrasnom stave ktorý sa zhoršuje, že miestenku si nekupujem, lebo sa mi nechce na to dávať peniaze, keď mi to neprinesie žiadny väčší úžitok
Ak náhodou cestujem vlakom, tak len Regiojetom na trase Praha - BA (a opačne) a vždy v inej "triede", podľa aktuálnej sumy, obsadenosti a tak. Inak vlakom prakticky necestujem. Naše vlaky sú naviac v hroznom stave a strašne drahé, to už keď tak radšej idem diaľkovým busom.
ked som bola student, chodila som bez miestenky, kedze som cestovala z Kosic alebo z Bratislavy, tak som si furt obsadila miesto
teraz chodim bud regiojetom z Olomouca az do Kosic/Trebisova, priplatim si za relax triedu, nemam rada kupe, ktore je v standard triede alebo ICckom druhou triedou, ktory je povinne miestenkovy, pretoze je to rychlejsie a lacnejsie ako rychlik, a to vacsinou idem do Ziliny alebo Trencina, kde prestupim na nejaky bus, ktory ide do Brna
a navyse ICcko mi celkom vyhovuje, lebo v Kosiciach by som musela cakat 2 hodiny na spoj do Trebisova, keby som sla rychlikom, a na ICcko regionalny expres skoro stale pocka
Väčšinou nechodím vlakom, ked tak iba veľké vzdialenosti a kupujem si prvú triedu, vip servis a najkomfortnejšie miesto. Možno som rozmaznaná no, ale čo po tom.