Skus v jeho rodnej reci, ale nie, co tak skusit za nim dojst zacat sa s nim bavit a ked si budes myslet ze je vhodna chvyla ... povedat mu Pacis sa mi/Mam ta rada ... ked to bude opatovat lepsie pre teba... ak nie ... co uz .. ale vies na com si a ako sa hovori Ked nejde o zivot nejde o nic a mozno z vas budu dobri kamarati.
skus to na styl kaylee! nevie ani ako sa volas? nevadi! normalne k nemu nakracaj a pozvi ho von no a co treba byt akcna (neskusaj na ludi z autobusu ale osoby typu chlapec z vedlajsej triedy/vyssieho rocnika je v pohode
je moj spolužiak....problém je ten že je fest oblubeny..obletovany babami..Ak to nevynde tak o tom budu vedieť všetci...A budem sa pred ním citit trápne
@mima252 ja som si nakracala k najkrajsiemu chalanovi z rocnika (som vymenna studentka a neviem jazyk krajiny a on chudak mi po anglicky ani nerozumel). povedal nie. a zijem. no a co
@0mega1 ale ked sa zamyslis logicky coho sa mam bat? pravdepodobne ma nezavrazdi ani neudrie ak sa zacne rehotat a povie to vsetkym tak ON je ten nevyspely kokot ved to je normalna vec preboha ze sa ti niekto paci
@mima252 tu @kaylee má pravdu, treba ísť na to priamo a nevyzerať odtiahnutá. Ak ho fakt tak obklopujú dievčatá, tak by ho to malo prekvapiť. Poprípade ak by neodpovedal dodaj: "Ak nechceš, nemusíš, ja to chápem," a so zdvihnutou hlavou odkráčaj
(to hovorí ta práva, ja neoslovím sama ani ročného kamaráta )
Ja osobne skutocne nemam rada chalanov okolo ktorych sa toci neskutocne mnozstvo dievcat, kazda po nom ide a tak (nemyslim kamaratky). Ale ked sa ti tak velmi paci, skus s nim konverzovat, skamaratit sa s nim teda, nestrkaj sa mu, normalne s nim len komunikuj. Ked sa "chyti" tak sa chyti a ak nie, ser na nho. Ale podla mna by bolo fakt nemiestne kebyze mu teraz budes rozpravat ako ho mas rada. Nechcem ti brat iluzie, ale podla mna by ta hned odkuril. Ved nie ste ani kamarati.