keď sa nevieš donútiť ani pár hodín pred skúškou, tak sa skús zamyslieť nad sebou, nad tým čo študuješ, či ti na tom vôbec záleží. lebo ak by záležalo poriadne, tak by tento problém nebol (hej, veľa ľudí to odkladá na poslednú chvíľu, ale väčšina z nich sa aspoň na tú poslednú chvíľu dokáže donútiť)
@majusssska to neni o bavení a nebavení... a záleží mi na tom ostať na škole ... a baví ma aj odbor, ktorý študujem (aj keď k tomu, čo ma z neho baví naozaj že naozaj, sa dostaneme v treťom semestri...) ...ale nie som bifla a fakt NIKDY som sa neučila ... a preto s tým mám problém ... a ešte ja ho mám zo všetkým (že sa na niečo strojím, strojím a nejak sa k tomu neviem dokopať) ... takže to naozaj nie je o tom... a ešte som aj vyčerpaná prijímať informácie, keďže som už dnes jednu skúšku dala a už nejak nevládzem
ja som sa 18 rokov neucil a na VS som z toho bol v pici.
Par tipov:
- nauc sa studovat - napr.: 1.informativne citanie + 2. analyticke citanie + 3. citanie zamerane na memorovanie + podla potreby opakuj 3.
- skus sa ucit s niekym vo dvojici, pripadne viacclennej skupine, je to skvele na motivaciu
- uvar si zeleny caj, nech ti neklipkaju oci
- normalne jedz a vela pi vodu. Nezabudni na ovocie
- vyvetraj si
- ak sa citis medzi skuskami moc vycerpana, skus si dat rezim 2/4 alebo 4/8 (4 hodiny spis, 8 si hore), ked sa ti podari prepnut a budes pravidelne spat, vykryjes vsetko
- ak sa nevies prepnut, skus sa ucit uprostred noci. Od 24 00 do 5 00 rano byva aj birdz aj fb relativne prazdny, pripadne ludia zaspati
- nejeb sa von, ked sa mas ucit. Ked tak vybehni na hodku, daj si jedno pivo a vrat sa k tomu.
- ked mi vysostne jebe, chodim sa aj prebehnut okolo sidliska (niekedy aj o tretej v noci, ked je skuska o 7 30 a mam este 700 slajdov
- ver tomu, ze ked sa naucis co i len zlomok, budes zo seba spokojnejsia
- ked uz je strasne zle, nechod tam a zozen si PN (ale potom sa v tom usetrenom case len zavri doma, mame daj kluc aj notebook aj vlastne secko a uc sa)