Ahojte Chcela by som sa naučiť na gitare...ale otázka je: Ako? Nikdy som nedržala v ruke gitaru a už vôbec o tom neviem nič...(neviem ani čo je to akord -.-) S učením by som fakt nemala problém ale že či sa to nedá naučiť sama doma? Na ZUS nemám čas ch
začala by som si naštudovaním základnej hudobnej teórie resp. aspon aby si vedela čo je to ten akord potom odporúčam toto » www.najnakup.sk/Porovnaj_knihy-...
ked nie zus tak na zaciatok hocijaky ucitel alebo kamarat co vie hrat alebo hocikto iny lebo napicu su ti knihy a internet ked to budes drzat jak hrable co je jasne ze budes a neuvedomis si to
cauko ja som samouk zacala som sa ucit pred dvoma rokmi z youtubu urcite neodporucam knihy na ytb ti to proste vysvetlia mas tam navody vsetko .. » www.youtube.com/results?search_... zacni s nimi je to celkom v pohode a potom si pozri nejake zakladne akordy napriklad sa nauc C,D,G,Am,E » www.youtube.com/results?search_... potom si ich cvic zo zaciatku to nepojde ale ked to budes proste cvicit sem tam chytis gtaru do ruky tak sa to raz prelomi a uz ani nebudes vediet ako a budes drzat gitaru a ptom skus » www.youtube.com/results?search_... a potom sa uz od martyho aj ine pesnicke on je najlepsi na youtube podla mna .. to som ti povedala cely moj progres a teraz uz strielam akordy jedna radost vela stastia .. a ja mam fender cd60 bk a som spokojna
a na zusku nechod v ziadnom pripade VER MI nauc sa toto a potom si mozes hrat co chces ja som sa toto vsetko co som ti tam napisala naucila sa necely mesiac a ked chodis na zusku 2 roky tak ta naucia dve vybrnkavacky a platis im tam za nic ked to chces len na take domace hranie pre tvoje potesenie zbytocne pojdes do zusky zobere ti to chut ucit sa hrat na gitare a takto hras co chces kedy chces proste vela vyhod ja by som nikdy nesla do zusky dneska uz mas na nete vsetko