mozno si myslite ze otazka ktoru sa spyta len amater,ale nie,,,
som samouk,ale urcite ne amater...kazdopadne sa potrebujem spytat v akom poradi a hlavne co KONKRETNE sa mam naucit- aby som vedel co mam v googli hladat
ale vážne, naučíš sa len tvrdým tréningom. Jediné čo musíš, je hrať a hrať. Existujú knihy pre samoukov, kde sú rozpísané noty, dobré rady, základy a všetko ostatné. A naposledy zase len cvičiť a cvičiť...
cvičiť, cvičiť, cvičiť, nič iné, ja to robím tak, že si nájdem pesničku ktorú by som chcel vedieť za hrať, k nej akordy alebo taby a už len cvičím a skúšam a nervujem sa
Chytil som do ruky gitaru, pozrel par akordov a hral som 3-4 hodiny denne.. Nikdy ma nikto nic neucil a aj ked mam kopu zlych navykov hram uz skoro 10 rokov a mozem povedat, ze celkom dobre..
snazil som sa,,ale aj tak asi musim dat priklad..takze...potrebujem vediet neco taketo (NAPR.): najprf sa nauc stupnice, potom skusaj techniku sweep picking kym ti to dolkonale nepojde,potom dalsiu "X" a potom "Y"...je vam to jasne,,ak tu je nejaky skuseny hrac tak toto myslim,,pls..
ok, vsetky techniky ktore by si rad vedel, tak ich nahraj v najrychlejsom tempe ake zvladas a potom si to vypocuj, to co znie najviac nahovno zacni trenovat az kym to nebude zniet pri tom tempe uplne luxusne, zacni opakuh t dalsou technikou
Keď si chceš hrať len terajšie pesničky na to ani nepotrebuješ učiteľa ale na klasiku už potrebuješ dobrého učiteľa a myslím že aj talent.Zaregistruj sa v Hudba.sk tam nájdeš pesničky,akordy a všetko čo potrebuješ.
ale hovno, učiteľ ti nepomože ako možno nebudeš mať potom zlozvyky nejaké, ale aj tak ti to nepomože, treba len cvičiť, je jedno čo, v podstate najdi si daku pesničku, ktora nie je veľmi tazka, strieda sa tam par akordov a nauc sa ju hrat co najlepsie, potom dalsiu a dalsiu, trenuj kazdy den, stale sa uc tazsie, ale nechod dalej, dokym ich nezvladnes poriadne zahrat...a nauc sa noty, akordy, nie ze budes vediet hrat len podla tabov!