neberem ja osobne poznam studentov z prava, aj z obchodnej, aj z piemyslovky,kt. uspesne studuju na prave, a ani na strednej neboli studenti s vyznamenanim.... ....som zvedava na mienku kazdeho
Necham preco by sa neuplatnil. Aj stolar sa uplatni ak bude chciet a bude mat volu.To je prachsprosty predsudok. Treba byt dobry na prijimackach (niekedy ani to nestaci ale tam je to uz o obalkach)
nemám rada tieto keci, že s tou a tou školou sa nemáš šancu uplatniť. ako keby to bolo o škole. veľa úspešných ľudí výšku nemá vôbec. je len na tvojej šikovnosti, čo s tým vzdelaním spravíš a ako ho využiješ. a samozrejme treba mať občas aj šťastie
ale nie...ved ak tazko vymaka dejepis a ine veci, tak sa tam moze dostat...a ked uz tam bude, tak bude mat vyhodu, ze vie dobre ekonomiku a uctovnictvo a podobne bullshity, akurat ze teraz uz v ramci volitelnych predmetov maju tieto veci aj na gymnaziach
normalne ako aj spoluziaci z inych skoloch, kedze sa akejkolvek strednej skole su take biedne zakladny spolocenskych vied, ze nikoho nespasia..ak zvladnes prijimacky, tak zaciante vsetci od nuly..
s právom a OA to máš v pohodičke, ako spomenuli vyššie tak sa môžeš zamerať na obchodné právo, a ja študujem filozofiu a to som vyšiel práve z OA, akurát si treba nahrabať základy z gymnázií a si na tom rovnako, neskôr aj lepšie
Uplatníš sa všade ak budeš sám chcieť od strednej školy to ani nezávisí na akú VŠ pôjdeš študovať. Možno závisí ak chceš ísť na technickú nejakú tam je najlepšie gymnazistom že kôli fyzike a matike aj to ak si šikovný tak vyštuduješ čo len chceš si myslím.
uplatnit uplatnis urcite .. len tazke je tam dostat sa .. ja napr tento rok by som rad spravil dobre prijimacky .. ale ako pozeram je tam toho fakt dost co treba vediet .. dejepis noska som mal vzdy 1 a v pohodicke ale niektore veci vedia cloveka zaskocit .. snad zvladneme