Študujem na vysokej škole, mám brigádu ale aj tak po večeroch nemám čo robiť. S kamarátmi si sem tam vyjdem ale chcela by som robiť niečo prospešnejšie ako sedieť v bare alebo hrať hry. Poraďte
minulý rok, keď som ešte nesedela stále vonku v podnikoch, chodila som večer behať do posilovne alebo napríklad spievať do takého komorného zboru do čajovne nábožné piesne ak budeš pátrať, určite nájdeš nejakú vec, ktorá ti vyplní voľný čas
alebo pozeraj edukačné videá na youtube (minutephysics, numberphile, vsauce), je tam aj hromada full-length dokumentov, čo je to vôbec za otázku? ako máme vedieť čo ťa baví? to je mimochodom najuniverzálnejšia, najvšeobecnejšia a najpravdivejšia odpoveď: rob to čo ťa baví. nevieš čo ťa baví? skús viacero vecí a niečo nájdeš.
@mylifematt byť dievčaťom tak to by som sa bál na internáte túto aktivitu vykonávať aspoň u nás na Jedličke to bol samý feťák, čučár večer ale pre chlapa nie zle. zasmial som sa aspoň na tých ľuďoch, ale ako slečne by nebolo mi zrejme do smiechu.keď spoza stromu vyletí chlap a zreve "Nazdar" celý vyrehotaný
najdi si chlapa, zacni sa venovat sportu alebo hocicomu na co si spomenies (zacni fotit, alebo co, chod vencit psy z utulku, ak chces spasit svet, alebo sa pridaj k nejakym dobrovolnikom ).
Tak presne kvôli tomuto som nešiel na intrák a radšej do školy dochádzam ( aj tak by som sa ako abstinent asi nudil ) ....
Brigádu už máš , hm tak odporúčam si nájsť nejakú činnosť vhodne aby si bola vyťažená po psychickej aj fyzickej stránke tak akurát.....
Napíš mesto a bude sa dať lepšie poradiť , ale tak ja napríklad tiež kombinujem podľa chute behanie/plávanie / telocvičňu kedže sa už pomaly ochladzuje von, Adrenalínových športou je tiež habadej momentálne dostupných ( pekne sa dá uvoľniť napríklad pri Airsofte) ...
Alebo ak mám niečo doma nepotrebné/nevyužité tak hľadám možnosť ako to pretvoriť do niečoho nového a získaš zručnosti ( opracovanie dreva/kovu / plastou / plexiskla , šitie , a podobne.)