Mna udivuje ako sa ludia chcu zviditelnovat.
Anonymita je v dnesnej dobe velmi cenna vec ktora sa naspäť ziskava veeeelmi tazko,, velakrat sa neda.
Ja son skor premyslal ze ake tazke je dnes nezviditelnit sa.
Staci ak spravite nejaky trapas a cely internet uz vas videlo na videu.
Alebo ine veci, castokrat proti vôli.
Alebo spravite nieco co sa ludom nepaci a ti vas budu riesit 400x a este 400x vydaju media clanky o vas a nie a nie pokoj.
Dufaj ze sa nezviditelnisn
odpísala, že natočila voľačo, potom, že rozmýšľala, že či si má vybrať chlapa dobráka nie chudobného, ale bohatého, s ktorým si až tan nerozumejú, potom, že si nemôže nájsť poriadny vzťah... takže asi tak. Nechcem ju ohovárať, ale ona je fakt divná. @sypomka
nie som síce odborník, ale tak asi jednoducho vlastnou originálnou tvorbou a jedinečným výzorom, nebáť sa mať vyhradené názory, za ktorými si budeš stáť a pravdepodobne blogovať, natáčať videá a robiť si srandu zo známych ľudí @michaella29
A teraz vážne. Ak robíš niečo výnimočné čo by mohlo aj iným nejako pomôcť, použi soc. siete.
No pri niektorých tých youtuberoch, instagrameroch... mám naozaj pocit, že trpia napr. narcizmom a pod.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
Anonymita je v dnesnej dobe velmi cenna vec ktora sa naspäť ziskava veeeelmi tazko,, velakrat sa neda.
Ja son skor premyslal ze ake tazke je dnes nezviditelnit sa.
Staci ak spravite nejaky trapas a cely internet uz vas videlo na videu.
Alebo ine veci, castokrat proti vôli.
Alebo spravite nieco co sa ludom nepaci a ti vas budu riesit 400x a este 400x vydaju media clanky o vas a nie a nie pokoj.
Dufaj ze sa nezviditelnisn
» birdz.sk/jackiechanka/bl...
Alebo buď youtuberka...
A teraz vážne. Ak robíš niečo výnimočné čo by mohlo aj iným nejako pomôcť, použi soc. siete.