Ahojte, študujem žurnalistiku a píšem o skúškovom článok do školy. Prosím, napíšte mi k odpovedi aj svoje krstné meno, vek a odbor, ktorý študujete. Potrebujem vaše odpovede, čím skôr, lebo článok musím v utorok odovzdať. Nastokrát vďaka
stres počas skúškového väčšinou nemávam, vždy sa zatnem a poviem si, že tú skúšku spravím, aj keby som si mala vymyslieť úplne nový technologický postup a zatiaľ mi to vychádza
stres mávam pred skúškami, keď uvidím ako pekne nám dali termíny a že jednoducho nie je šanca si tie skúšky nejak rozumne poskladať...
ale ak náhodou mám pred nejakou skúškou stres, tak sa vyplačem a potom už je všetko v poriadku
proste, poviem si, že to dám a proste to dám...a keď sa stane, že mi to na prvýkrát nevyjde, vždy mám ešte dva opraváky,...a keď už je fakt, že ťažká skúška (napr. moje milované Ústavné právo) tak polhodinu plačem mamke do telefónu, a keď ma ubezpečí, že ma bude tak či tak ľúbiť, hneď sa ukľudním a je pohoda
nie vždy mám stres, ale keď, tak poriadny: problémy so spánkom (buď nemôžem spávať alebo naopak som stále ospalá), mám nočné mory, tik v oku, afty, nechuť do jedla, nevoľnosť, často plačem, ľutujem sa...
takže...mám učiteľstvo akademických predmetov anglina a literatúra a slovina a literatúra... stresujem dosť, lebo máme toho maximum, ako sa len dá.. tu pomáha sa len zatnúť, vyspať sa, papať čokoládu na kilá a samozrejme sa učiť..poctivo, nekompromisne. Keď si rozkážem, že musím, tak musím...