Aspoň jeden de by mohli mať aj obchodníci voľno. Myslím, že sme dosť uvedomelí na to, aby sme si vedeli za 6 dní nakúpiť na ten jeden. Teraz je to tak, že "nemám v nedeľu čo robiť, idem do Tesca na výlet"...a popritom samozrejme ani sa nenazdám a mám plný košík...potom samozrejme, že obchodníci sú proti tomu
Podľa mňa by malo byť pre najnutnejšiu potrebu v nedeľu niečo otvorené, ale tým štýlom, ako pohotovosť v lekárni...niekto iný a stále
je to blbosť, síce predavači majú tiež právo na oddych ale no... človek potrebuje veci aj v nedeľu, keď to zrušia tak čo tým myslia? že sa všetci musíme riadiť podľa prikázania "budeš sviatočný deň svätiť" alebo čo?
je jasné, že veci sa dajú kúpiť v sobotu a vydržia do nedele, ale napríklad ako kúpim kyticu na oslavu, ktorá bude v nedeľu poobede?
moja mama pracuje ako predavacka a keby ten zakon presiel tak by to nebolo na skodu. myslim si ,ze vacsina ludi je rozmaznanych alebo dajme tomu zvyknutych nakupovat kedykolvek ,ale nevidim dovod, preco by si ludia nemohli nakupit v sobotu alebo cez tyzden.
@sveter , vločka moja, si mysíš že ked si teraz kúpiš kytičku v nedelu poobede, je odrezaná v skleníku v nedelu ráno?? sťažka, prinajlepšom je piatková...
a inak, som za to.. veď prečo by aj nie? v iných krajinách je to úplne normálne a napríklad vo Fínsku môžu byť v nedeľu otvorené iba malé obchodíky do maximálne stanovených m2.
neviem co je take strasne na tom, ze by jeden den v tyzdni boli zatvorene obchody...mne by to vobec nechybalo, co potrebujem si dokazem kupit aj dopredu...mam pocit ze niektori uz nevedia ani inak travit volny cas ako nakupovanim...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
25 komentov
Na druhú stranu na hovno, že keď niečo človek bude potrebovať kúpiť, tak má smolu
» janakissova.blog.sme.sk/c/310120/...