ako baví ma to čo študujem...ale celkovo sa mi to moc nepáči...je to o tom koľko sa naučím nie koľko ma naučia tz v pohode by sa to dalo učiť aj v praxi.
tu by sa na mna hodilo viacej moznosti 2.,3.,4.,5. ale urcite nie preto ze by ma to bavilo, tak vseobecne skola, baby su v pohode ale ucenie je zabijak, vobec sa k tomu dokopat ..
Ja osobne si ľudí s titulom vážim, no v materiálnom svete je titul na nič. Predstavy vysokoškolákov sú pekné, no realita o to drsnejšia. V mojej brandži som denne stretával ľudí s VŠ, ktorý sa mali často horšie než prostý maturanti. Každý by sa mal zamyslieť, prečo VŠ študuje...
v poslednej dobe zisťujem, že študujem asi fakt len pre titul. zistila som totiž, že vypracovať sa dá aj bez školy, aj ked je to ťažké. tam, kde chcem byť som začala robiť ako prváčka, teraz to je stále lepšie
ale moja škola mi zas dáva veľmi veľa dôležitých kontaktov.
študujem neperspektívny smer, ale študujem pre seba nie pre titul ani pre nič...proste ide o môj osobný dobrý pocit, že budem niečo vedeť a ten titul bude len taký bonus...
študujem ju, lebo ma baví a myslím, že vzdelanie je dôležite, neskor sa lepšie uplatním v zamestnaní a navyse vysokoškolský život je super, tak prečo nie?
študujem, lebo je to dôležité... titul je dôležitý. v normálnom vymeriavaní mzdového základu sa ten ktorý sa týka pracovníka s titulom zvýši práve na úkor pracovníka bez titulu.
ľudia s VŠ (väčšina) má rozhodne väčší prehľad, sú vzdelanejší aj keby celú výšku prešli cez ťaháky.
...a v neposlednom rade. Roky štúdia na VŠ sú najkrajšími rokmi života. či už na intráku alebo pod domovskou strechou, no ten voľný čas je na nezaplatenie. robiť budem po škole až do dôchodku. nevidím jeden dôvod načo si to približovať, keď vyžiť môžem i z príležitostných brigád... a opakujem, ten voľný čas a zážitky z neho plynúce sú na nezaplatenie. I LOVE MY STUDENT LIFE