Mám 20 rokov, študujem. Mám rád históriu, hudbu(ako 55-ročný), PC hry, politicky nekorektný humor, zvieratá, pekné veci, sofistikované veci a možno aj niečo iné. Nepijem, nefajčím.
Pýtajte sa ma otázky!
Kto sa hanbí, môže aj tu » ask.fm/Prasa103... ☺
-Podľa čoho vznikol tvoj nick?
-Prečo máš rád Rusko?
-Tvoj názor na komunizmus.
-Keby si mal pred sebou dvoje zápalky - jedny z Ruska a druhé z USA, ktoré by si si vybral?
-Pošli link na tvoj najobľúbenejší song!
@forte
V tomto meste vládnem, no hejterov mám dosť
závidia ti šecko - jak pes druhému kosť
Vždy keď idem ulicou počúvam ich hejty
stále do mňa skáču, provokujú fajty
V tomto meste vládnem, mám tu svojich ľudí
dávať dole hejterov niekedy už nudí
Vždy keď idem ulicou vidím tie ich tváre
rozjebem ich palicou, spinkajú na áre.
@melancholik Neviem prečo prasa, ale viem prečo 103. Na 102 si nepamätám heslo
@vitocorleone
-podobne ako vyššie - neviem presne povedať
-Rusko mám rád takým zvráteným spôsobom. V podstate sa mi páči to, že je to úplne iný svet (not giving a fuck). Jednoducho sa tam dejú neuveriteľné veci.
Ale som rád, že sú tak ďaleko. Nech si tam ostanú a dávajú na internet smiešne videá o ich vlastnej debilite
-Komunizmus v čisto teoretickej forme je podľa mňa celkom pičovina, lebo sa prieči ľudskej prirodzenosti - snahe byť lepší ako ostatní. To je motor ľudstva.
V praktickej podobe ako ho zaviedli súdruhovia od Vietnamu až po Kubu je to čisté zlo.
-Na zápalky ti odpovedať neviem. Ale mám také sovietske kovové puzdro na zápalky, asi z druhej svetovej. Vyzerá super!
-Nedá sa povedať, že by som mal nejaký obľúbený song. Skôr mám nejakých preferovaných interpretov a ten naj song sa mení týždeň od týždňa.
Teraz sa mi asi najviac páči
@antifunebracka Mne sa zdá, že pred pár dňami tu prebehla čistka a niektorí, čo si ho zaslúžili, ho aj dostali (až sa tomu čudujem )
@xy12345 To znamená, že robím veci tak, ako ja chcem a nenechám sa ovplyvňovať druhými ľuďmi.