So, chcela by som ísť po vš do zahraničia (buď USA alebo Kanada) a rozmýšlam teda nad štúdiom medicíny v angličtine. ALE! Moja angličtina je niekde na úrovni B2 (+-) a neviem či by som to zvládla, keďže už samotná medicína je náročná.. Čo vy na to? Nejaké
ak tam chces ist buduci rok a budes sa dovtedy snazit tak preco nie? a ono vacsinou zahranicne skoly pozaduju jazykove certifikaty a maju presne urceny pocet bodov, ktory z daneho certifikatu musis dosiahnut, ak ho nedosiahnes, nezoberu ta. Takze tym, ze to maju takto okresane, sami v podstate zabezpecia, ze ludia ktori dany jazyk nevedia na dostatocnej urovni, sa tam ani nedostanu.
ja študujem bilingválny gympel v anj a tiež chcem na medicínu... podľa mňa by si to zvládla, pretože základy ovládaš a angličtina je vlastne veľmi podobná latinčine... (aspoň, čo sa termínov týka) takže podľa mňa ti taká úroveń stačí /tiež som nad tým uvažovala, no po 5. rokoch na strednej v anj som to zavrhla /
Tie testy nemôžu byť ťažké a úroveň B2 je úplne v pohode. Len ked si to vezmem podľa zahraničných študentov u nas na medicíne, a porovnám si ich angličtinu..tak tiež to nie je nič extra,možno majú širšiu slovnú zásobu,čo je pochopiteľné, ale časy veľmi neovládajú...a poniektorí,ktorých poznám sú už 4-5 na medicíne
Keď sa chce, všetko sa dá . No ja študujem angličtinu a je to, hm, zaujímavé...nvm, či by som zvládla medicínu... ale B2 nie je zlé,..skúsiť by si to mohla, držím palce .
@jeez nevzdavaj to a chod do toho, ak to naozaj velmi chces tak to dosiahnes. D inac ja chcem ist tiez na medicinu do zahranicia a s anglinou som na tom tak ako ty ale ja mam nastastie este 2 roky... urcite chcem ist na Aberdeen do Škotska, lebo tam mas bakalara (aj mediciny...) zadarmo, (vsetci studenti z europskej unie v skotsku a v skandinavii)... a potom na moju vysnivanu výšku do newyorku, ale tam je to uz drahe ://