študuje niekto tento predmet? potrebujem vedieť všetko hlavne predmety, aké boli prijímačky a či môžem učiť aj anglinu ak to skončím. Mám totiž už pedagogické minimum a titul Bc. a chcem ísť odznova študovať angličtinu, ale anj. a kultúra ma tak nezauj
No ja som sa sem kvôli tejto otázke registrovala tak hádam sa nejaký "čuráci" nájdu a informujú ma. Hľadám po nete, ale veľa času nemám, aby som za pc zabila celý deň tak ak má niekto pre mňa obohacujúcejšiu info ako ty lucaso121 budem vďačná
ja študujem podobné, akurát učiteľtstvo angliny a sloviny, ale predmety sú podobné
prijímačky som nerobila, tam ti nepomôžem
predmety sú v pohode, ľahké, trochu ťa potrápi syntax ale dá sa to
@unwritten aha, no ja mám dpš spravené, čiže ak by som urobila anglistiku, tak môžem aj ja prípadne aj učiť.
1.Nemohla by si mi zohnať ich "list predmetov", aby som si to pozrela?
2.A ešte akou formou vykonávajú prax?
3. Posledná otázka, ty si mala B2 maturitu z anj. alebo ? Thnx.
@unwritten ja som maturovala v roku kedy ešte nebolo možné si dať B2. Všetci sme mali B1, ale nevadí. Najviac ma štve, že na SR posudzujú podľa známok. Som zvedavá aký bude test
@dafne nie som, ja som jeden rok musela prerušovať, čiže som len bakalárskom ročníku neviem čo je lepšie musíš sa sama rozhodnúť, ale veľký rozdiel tam nie je
@unwritten je mi tá anglistika sympatickejšia, ale pravdupovediac, obávam sa prijímačiek keďže berú len 15 a ja mám ešte aj maturitu len z B1.
A všimla som si, že na anj. a kultúru sa nerobia prijímačky vôbec tak ma to trochu núti uvažovať :/ ale len kvôli tomu.
@unwritten nasla som, ze robia jednodnovku priprav. kurz tak tam pojdem. Ale stve ma, ze ak ma vezmu na prekladatelstvo musim si dat druhy jazyk a taliancinu, kt. viem ako druhy jazk najlepsie tam nemozem mat.. ostatne neviem a slovinu nechcem.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
26 komentov