Je tu niekto taký, že má talent na všetko, všetko ho baví, všetko chce robiť? Ja tomu vravím prekliatie. Mám sa rozhodnúť na akú strednú pôjdem a stále neviem. Neviem čo robím najradšej, čo sa mi najviac páči, pretože všetko čo sa mi páči, sa mi páči rovn
Ja mám opačný problém, vo všetkom som laik a ani ma nič nebaví natoľko, aby som sa tomu chcela venovať
No, v 15ich nie je neobvyklé, že človek nevie, čo chce robiť, ak na to neprídeš, choď na všeobecnú strednú a daj si štyri roky času na zistenie, nebude to žiadna tragédia.
@roryanne SPSE zochova v BA no neviem ako ti to opisat, pre mna je to celkom cajicek, ale vacsina ludi z nasej triedy prepada.. ja som bola na 8 rocnym gympli 5 rokov cize mam uz aj prejdeny prvy rocnik, v tom mam dost velke + a cele detstvo na mna mali vacsie naroky ako na zakladke.. u nas to vacsina ludi zo zakladky proste nezvlada.. cize tym sa tam paci asi menej.. ale mne osobne je tam dost fajn, sami chalani = super kolektiv, ziadne urazlive ufrflane zenske a vela zabavy a ani predmety nie su tak zle aj vacsinu ucitelov mam rada cize pre mna ok
keď som mal pätnásť, ani ja som nevedel čo chcem robiť, čo ma najviac baví, ale zas v puberte málokto vie, čo ho skutočne baví...ja som to zistil až dva roky po maturite
vitaj v klube a ja pôjdem na gympel choď aj ty takže ak chceš ýšku tak sa ti tam oplatí ísť lebo to máš ešte ďalšie 4 roky na rozhodnutie pre svoj smer.. niektorí ľudia to zistia až v štyridsiatke čo vlastne chcú robiť takže času je dosť
ja sa mám tiež rozhonúť pre strednú..som na gympli, a chcem ist bud na veterinu do dubravky, alebo na nejake bilingvalne gymko....poraďte mi čo si mám vybrať od malička mám vzťha ku zvieratám, poznám všetky možné druhy...ale v jazykoch tiež docela vynikám (z angliny najlepší priemer z triedy) ... takže fakt netuším ://
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
23 komentov