ale hej, občas stresy, občas si človek v duchu zanadáva... ale inak je to fajn. práca nie je monotónna, sem-tam nejaké výjazdy / stretnutia / konferencie a pracovný týždeň ubehne ako voda. kolegovci tiež super nastúpil som sem ešte počas výšky a dúfam, že tu ešte dlho zostanem
No ja momentálne pracujem ako predavačka, ešte do augusta a pracujem niekde kde robím asi hodinku čistého času a zvyšných 7 som pri PC s internetom, čiže áno, baví ma to celkom, dostávam peniaze za nič si myslím
No ja robím tak schizofrenicky, že od pondelka do stredy pracujem v poisťovni na pobočke a štvrtok, piatok jazdím pre jednu firmu, lebo tak majú toho dosť a chcem im pomôcť. Ako finančne som relatívne spoko. Len ma sere, že sa momentálne tak rozdvojujem a nevenujem ničomu naplno. Som chcel skončiť s jazdením len ma ukecal, že potrebuje vykryť aspoň na mesiac, dva min. 2 dni v týždni
Už ma nudí trochu. malé tringle. ani len kávu na smenu nemám zadarmo. kolegovia sú spoko, ale ako kedy. mám takého jedného, čo sa každý víkend počas smeny tak ožere, že nevie chodiť. väčšinu času to nevadí, ale minulý piatok sme mali koncert medial banana a bolo pokokot ľudí a sme potom nestíhali. ale tak výplatu dostávam načas... a robím len každý štvrtok, piatok, sobota, sem tam nedeľa a streda, takže sa môžem počas týždňa venovať škole.
kolegovia sú informatici čo majú nulovú potrebu s niekým komunikovať, čo mi vadí, lebo sa tam cítim tak nejak nesocializovane hlavne keď som tam viac dní po sebe
výplata aj systém smien je ok, keby nemusím občas niečo nanucovať ľuďom (služba spustenia ntb a mobilov), chodila by som tam radšej - ale posledné dni je to tak, že ak vidím, že je niečo bullshit tak to proste neponúknem a je mi jedno či z toho bude problém - nech ma aj vyhodia ale nebudem proste robiť niečo čo nechcem
robim tam od pondelka (plus 2 tyzdne skolenie predtym) a zatial ma to straaaaasne moc bavi a je to super a zaujimave a uplne sa tesim do prace a rychlo mi to uteka, ale spytajte sa ma o mesiac