Zdravím, som len študent.a rozmyslam o rok,ako pojdem na vs ,ze pojdem na brigadu do tesca.stale pozeram,ze do lidla alebo tesca beru ludi.to akoze tolkym sa tam zle robi,ze stale hladaju?a ina,cneviete,ci vela ludi sa bije o tieto miesta?Dakujem.
tak ja brigádujem v tescu od 18.-ky ..takže už rok aj pol..plus dáke drobné ..ale aj napr. aj teraz zobrali nových brigádnikov a nvm o tom,žeby dakoho vyhodili ..a zrejme je o tie miesta záujem
do tesca by som už ozaj ani za svet nešla a to som nemusela byť ani pri pokladni
raz (teda dvakrát, ale ten druhýkrát to bolo cez nejakú agentúru, kt. s nimi veľa nemala) som bola ako kvázi "hosteska" ale akože bordel aký tam vládne mi stačil natrvalo (jednak, že nikto nič nevedel/o ničom nepočul + ohromné zaobchádzanie ako s poslednými handrami, nezmyselné príkazy - ako stáť 8 hodín na slnku ale nemôcť mať krátke nohavice lebo by to vyznievalo zle a podobné)
+ som extra citlivá na to, aby do mňa hocijaká slečna/pani, kt. ledva skončila strednú školu hučala len preto, že ona má na to "právo"
je tam náročná práca za nie veľa peňazí a plus majú vysoké požiadavky, takže preto je tam veľká fluktuácia pracovníkov-časť to vzdá, časť si nájde lepšiu prácu a ešte k tomu časť prepustí vedenie kvôli nespokojnosti.
takže záleží len na tebe čo vydržíš a ako veľmi tie peniaze potrebuješ, podľa mňa ako brigáda by sa to dalo vydržať
a koľko majú žiadosti, tak to záleží aj od regiónu, tam kde je vyššia nezamestnanosť je určite viac záujemcov o tú prácu, takže v takom prípade budeš musieť možno chvíľku počkať kým ťa zoberú. A naopak napríklad v Bratislave hľadajú ľudí do Tesca neustále, tam by ťa zobrali aj okamžite.
my ti tu moc nepovieme, či je velky zaujem.. najlepšie by bolo keby tam zajdeš a spytaš sa.. ja som si dala žiadosť, neozvali sa, nakoniec som skončila inde
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
22 komentov