Ahojte mam 18 som studentka na gympli a ako lazdy rovesnik chcem ist niekam pracovat dokonca uz mam vyhliadnuty job v tescu len rodicia konkretne otec s tym nesuhlasi lebo robim vodicak a mam sa sustredit na ten...ostatni robia aj vodicak a popritom aj p
Dokoncenie
Prosim vas ako mam nasich presvedcit lebo prachy nam treba aj ked nie vela doma aj mne samotnej... Vsetci moji kamodi dakde robia a ja sa uz zacinam citit ako prizivnik lebo aj tie pebiaze co mi rodkovia daju ked idem von nestacia... V juli sa nedalo lebo som bola prec a trz aigust september...co poviete mam si ist za svojim alebo ustupit len aby doma nebol hriech?
keď si to ocko nepraje, seď doma na riti a vyšívaj trebars...
ako sa povie na Slovensku, nejako bolo, nejako bude...
oddychuj a uč sa na vodičák, lebo to nie je sranda a hlavne križovatky a jazdy, cúvanie, atak....
Bohuzial nie "ako kazdy rovesnik" normalne im doma povedz ze sa chces osamostatnit a ze chces mat zo seba lepsi pocit ked si to zarobis sama.
A ked uz k tomu tescu..ja si myslim ze to je jeden z tych druhov brigady kde si ty urcujes kedy tam pojdes a kolko tam budes takze ked to nebudes zvladat pojdes tam menej. Alebo dorob autoskolu ved to az tolko trvat nebude a potom chod robit
normálne sa s nimi porozprávaj, že to zvládneš, mnohí to tak zvládli, ale ked si to ocko vyslovene neželá, tak si najprv sprav vodičák a potom brigáduj, ved času je dosť
Joj, kiežby som mala aj ja takéto problémy že má nechcú pustiť mňa tatko zatiahol do sveta práce už v dvanástich som si kúpila za svojich prvých 800 korún taku nokiu, čo mala pogumované okraje, ktoré svietili, keď niekto telefonoval
nevidím problém, mám 18 rokov, vlastnú hlavu, a to že chceš zarábať, to sa cení, lebo dnes sú mladí strašne leniví. ja by som bola vďačná za také dieťa. a asi by som sa spýtala otca či mu vadí vyslovene daný job, alebo všeobecne, že sa mu nepáči predstava, že si jeho dcéra chce zarábať sama (opäť nechápem a musím sa smiat ). a s tým vodičákom je to riadny dríst.