na nervy viem hrať niekedy veľmi dobre , a inač kedysi keď som bol mladší som sa učil hrať doma na flautu a celkom mi to aj išlo , len potom ma to omrzelo
<> tieto zobáčikové zátvorky zjavne patria medzi "zakázané znaky" keď ide o tvorbu ankiet...
A chcela som sa naučiť na klavíri, dokonca som vedela zahrať niekoľko melódií (aspoň keď som bola malá, bola som samouk), ale po mojom návrhu aby ma rodičia dali na nejaký krúžok, bolo mi povedané že nemám hudobný sluch a že mám na klavír malé prsty a že ma nikam neprihlásia. (čo je asi jediná vec ktorú rodičom vyčítam - vždy keď som sa chcela niečomu začať venovať, tak ma zrušili takýmito "odôvodneniami")
ja zhanam slepaci klavir (PC HRA ) miesto klavesov tam su take sliepky a kazda ina kotkodaka daju sa na tom zahrat dobre pesnicky ... len neviem ako sa to vola
@Galinka heh..no aj ja som na tie znaky az teraz prisla [Smajlík s vyplazeným jazykom] ...nabuduce budem vediet ... inak..tiez by som chcela vediet na klaviri...alebo este aj na husliach...sorry ale cudujem sa nad pristupom tvojich rodicov... podla coho prisli na to, ze nemas hudobny sluch???
@Iwka74 Tak to ti neviem prezradiť. Podľa mňa si to len vymysleli ako dôvod, ale reálny dôvod prečo mi neumožnili tieto veci aspoň vyskúšať neviem...
V podstate jediné veci na ktoré ma prihlasovali s radosťou boli kurzy angličtiny, ktorú teraz, po skončení gymnázia ani nemám ako poriadne využiť (nanajvýš tak filmy, seriály a surfovanie po internete keď niečo hľadám)
oznacila by som viac moznosti, ale! ... chcela by som vediet hrat na xylofon alebo vibrafon... kvoli financnym moznostiam si v buducnosti skor zadovazim xylofon, takze ten vidim realne.