@nikisweet ďakujem, ja som študovala sračkovitú školu a síce prácu si v danom obore nenájdem, ale to je v dnešnej dobe problém aj v nesračkovitom odbore.. a inak hej, tiež som rozmýšľala pri výbere školy, len nie každého info baví, vieš
@thepaulie v tomto smere by som ti radila isto TUKE skôr .. jednak je to technická škola a jednak som na UPJŠ chodila, resp. ešte chodím (síce na inú fakultu) a je tam taký bordel, že proste.. nie, ani svojho nepriateľa by som tam neposlala
No a k téme, neviem ako to je na upjš, vraj tam je viac teórie, ale to som len počul. Ja študujem inf na TUKE, tak neviem, čo by si konkrétne chcel vedieť, ale tak napr. 1. a 2. semester najväčšie sito, dajme tomu, že taká tretina alebo aj viac vyletí, ale tak keď sa budeš snažiť, tak to ide v pohode.
Ja som osobne spokojný, síce sú tu niektoré predmety, ktoré sa budeš musieť učiť s odporom, ale dá sa. Škola ti môže dať veľa, ale aj nič. Je to na tebe, či to budeš flákať alebo sa snažiť..
@kakofonicka dobre tak mňa baví archeológia okrem iného, tak to mám študovať za každú cenu hej a moje deti nebudú mať čo do úst vložiť, neverím že človeka baví len jedna jediná vec, človek musí nájsť kompromis
@thepaulie bratmm na UPJS studujes na magistra, na TUKE studujes na inziniera, na zaklade toho by si sa mohol rozhodnut. UPJS je teoria teoria, vedy a podobne, ak chces po skole ist ucit chod si na UPJS. Moja volba bola a a je TUKE
k téme: na UPJŠ je strašný bordel a tá informa je vraj dosť teoretická, na TUKE máš oveľa viac možností na voliteľné predmety a pod., viac praktické úlohy a vlastne je to jedno, lebo keď sa chceš uplatniť, záleží 90% od toho ako sa tomu budeš venovať vo voľnom čase
@sapphirizing no šáák, do školy prídeš len na hodinu, ale keď si na internáte, môžeš sa ísť poflákať do optimy, lebo je to blízunko, budova, kde sa učí, nech si je kde chce