Včera sme boli na lyžovačke, kamaráti ma chceli naučiť. Od sesternice som si požičala lyže. Od začiatku výucby som mala problémy. Keď som chcela stúpať hore na svah, lyže podklzovali.
Strácala som nad nimi kontrolu, a viackrát som bola na zemi.
aj ja som mala staršie, potom keď na svahu raz úplne došli, tak som si požičala a boli hrozne dlhé normálne lyže by ti mali byť po bradu, mne síce boli ale nevedela som v tom potom som si kúpila asi o 5-6 cm nižšie a upla pohodička
nevzdávaj to, na prvýkrát to nepôjde, decko sa ľahšie učí, keďže ho pustíš a jemu je jedno ako padne. Predsa za to dospelý viac filozofuje nad tým choď do kolien a len nimi pohybuj. Taktiež účinné je bočné zapichávanie palíc.
My sme boli v prvom na SŠ a boli sme na 3 skupiny rozdelení, tí čo vedeli super, tí čo vedeli a začiatočníci. Ja som bol medzi začiatočníkmi, prvý deň som nič neodjazdil, spravil som 7 dobrých skutkov, pretože som pomáhal tým čo spadli stratili palicu, potrebovali podoprieť atď. druhý deň som sa naučil horko ťažko pluhovať, do jednej strany to išlo lepšie ako do druhej, potom aj prikladať nohu k druhej... a tretí deň som prvýkrát zišiel somálsku lúku. A v posledný deň, sa začiatočnícka skupina rozdelila na 2 skupiny, tí čo vedeli a tí čo stále nevedeli dobre. No a ja som bol medzi tými čo vedeli a v posledný deň sme zišli všetky zjazdovky čo tam boli, bola to pecka :3 a ešte som tak super ladil čierno modrá bunda, nohavice, v požičovni mi dali tiež čierno modré lyže palice aj lyžiarky akurát okuliare som mal oranžové, ale bol to zážitok úžasný keď tak na to spomínam