Ahojte, študujem na gympli a vyberáme si VP- voliteľné predmety. Uvažujem nad chémiou a fyzikou prípadne aj matika... a dosť by ma zaujímalo aké obory by som mohla študovať na VŠ a ake je uplatnenie vĎaka
jednoznačne dokonalá kombinácia, ak chceš študovať chémiu na nejakej technickej škole ja som na VUT v Brne, pozri to tu: » www.studujchemii.cz/... , tam je všetko podstatné a inak ti našu fakultu môžem len odporúčať
Na každej technickej škole tieto predmety budeš potrebovať, tak to využi a daj si všetky tri.
Uplatnenie je obrovské, od štúdia ktoréhokoľvek predmetu jednoodborovo, až po rôzne technické školy, kde svoje poznatky aplikuješ v praxi a rozšíriš si ich na požadovanú úroveň.
Absolventov z tohto zamerania je nedostatok a tak budeš žiadaná, ak ukončíš čokoľvek z tvojho výberu. Veľa šťastia.
konečne niekto s týmto zameraním, s týmito predmetmi môžeš študovať všetky technické obory čo sú ale MUSÍ ťa to baviť poznám pár ľudí z druháku a tretiaku čo ich to prestalo baviť a už to chcú mať za sebou
@corhellka rozmyšlala som nad VŠ v Česku.. len neučí sa ti ťažko v češtine? všetky tie odborne nazvy a tak?
inak som rada... lebo som sa bála že mi bude treba biolu.. a tu moc nemusim :/
@nobrain pokojne sa pýtaj, alebo napíš TSku, rada odpoviem
@nikol256 určite ak chceš kvalitnejšiu, modernejšie vybavenú školu, tak neostávaj na Slovensku čo sa týka češtiny to je nejmenší problém, je tu tak minimálne tretina slovenských študentov, takže nie je problémom, takmer všetci vyučujúci ju plne tolerujú i pri odovzdávaní protokolov a podobných písomných prác, jedine názvoslovie je treba ovládať najmä to české a od slovenčiny sa inak celkovo veľmi nelíši, to si rýchlo zvykneš, tak kvôli jazyku isto neváhaj
a čo sa týka bioly - prvý semester je z nej povinná skúška, ale to je easy písomný test (s abcd možnosťami) na to sa hravo naučíš deň pred skúškou, ak by si nepotrebovala ku šťastiu A