keby viem na čo sa vlastne pripravujem... a ja študujem cestovný ruch tiež... ale je to široký pojem... tých x500 predmetov za tie 4 roky čo budú v mature dá zabrať...
ale chcem byť manažérka hotela.... a lovec dúhových jednorožcov!
tak momentálne študujem na gympli potom by som rada išla na prekladateľstvo, aj keď som sa vždy chcela venovať hudbe no VŠMU asi nejdem, nebavilo by ma sa učiť tie dristy a síce popularitu môžem získať aj inak.. uvidím čo bude :/
,,Výberové" gymnázium mi zatiaľ naučilo kreatívne zdrhať na pofajč s maximálnym využitím matematických, atletických, architektonických, dedukčných a interpersonálnych schopností.
A dnes som si uvedomila, že so svojou maturitnou kombináciou a následnými možnosťami VŠ štúdia budem plakať od radosti, keď budem o 10 rokov zarábať 400 € mesačne.
Úplne zidealizovane chcem byť chemická inžinierka alebo maskérka špeciálnych efektov
hmm študujem tvorbu web stránok a to určite nebudem robiť xD ale som tvrdo pri pc grafike ako 3D či tvorba nejakých videospotoch... Ale ťahá ma k nejakému biznisu čo by sa dobré predávalo a ja by som na tom zbohatol takže si asi otvorím nejaký obchod s niečim neviem s čim
z obchodnej som prešla na strojárinu, pôvodne som chcela byť automechanička, ale pravdupovediac nemám tušenia čo chcem byť... ale viem, že sa chcem hýbať niekde v blízkosti áut
Ja som vzdy...no dobre, vzdy nie, ale uz strasne dlho chcela byt vojackou..
samozrejme, moja mama a tato mi to hned zatrhli, ze by sa mi to nepacilo a zostala by som nestastna a bla-bla...
ale aj tak stale tuzim byt vojackou..
no nic, tak si musim ppckat, kam ma vezmu, inak byvsom brala prekladatelstvo - francuzstina, anglictina.. Jednoducho cosi s jazykmi... Ked uz nie ta vojacka.. :/
Chcel by som byť farmaceutom(lekárnikom),preto idem na SZS do Trnavy a keby sa niečo zvrtlo,tak SPS dopravná v TT-prevádzka a ekonomika dopravy,a budem dispečer leteckej dopravy,alebo cestnej