Ahojte, momentálne študujem na VŠ a ešte si len hľadám správny a pre mňa najvhodnejší spôsob, ako sa dostať cez to množstvo materiálu, ktoré musím prečítať. Na väčšine predmetov máme danú literatúru, ktorú je nevyhnutné preštudovať ku skúške a ešte
Keď ti záleží na tom e-ink dispelji, tak samozrejme ani tablet nie je vhodný, ale čo si hovorila o tom zvýraznení, tak to by šlo, no s vpísaním poznámok (pokiaľ to neurobíš na počítači) priamo z e-readeru ti nepôjde, aspoň čo som sa s tým stretla.
Ja zas prepisujem poznámky zo zošita do počítača, ukladám vo formáte .txt a tak sa učím z čítačky Mám Kobo Glo a som spokojná, a keď rozmýšľaš o čítačkach, tak napriek zauímavým recenziám sa vyhni Kindlu (od Amazonu), lebo tam ide len jeden formát (taký, ktorý je kompatabilný len s čítačkami Kindle, a síce sa to dá nejako konvertovať, je to zbytočne zdĺhavý proces).
A ešte tak že pdf ofc otvorí ako sa má, ale dosť pochybujem o PowerPointe a podobnom).
@luxie otvorit pdfko sice otvori, ale snazit sa na Kindli citat A4kove PDFko je pain (ale to zas neviem, ci ina mala citacka vyriesi... kamaratka mala taku A4 velku, to bolo super!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
Ja zas prepisujem poznámky zo zošita do počítača, ukladám vo formáte .txt a tak sa učím z čítačky Mám Kobo Glo a som spokojná, a keď rozmýšľaš o čítačkach, tak napriek zauímavým recenziám sa vyhni Kindlu (od Amazonu), lebo tam ide len jeden formát (taký, ktorý je kompatabilný len s čítačkami Kindle, a síce sa to dá nejako konvertovať, je to zbytočne zdĺhavý proces).
A ešte tak že pdf ofc otvorí ako sa má, ale dosť pochybujem o PowerPointe a podobnom).
Skús niečo nájsť tu: » citacky-elektronickych-knih.heureka.sk/f:12134:105208,...
a pokial je čítanie pain, tak stačí si otočiť ukazovanie an šírku