Povedzme ze ste stredoškolák a rozhodujete sa co po strednej (moj pripad)
Na Slovensku sa mam pomerne veľmi fajn, žijem si nadpriemerne , uz teraz pracujem ako účtovnícka v jednej firme, predávam oblecenie a cez vikendy pracujem ako čašníčka vo Viedni. Moj príjem je uplne skveli, mozem si vsetko dovolit ,byvam sama, mam vsetko po com túžim, potrpim si na kvalitne a drahe veci (len opisujem skutočnosť nechválim sa)
No a mam sa teraz rozhodnúť ze co po strednej, ...(kedze ako čašníčka alebo účtovnícka sa moc kariéra budovať neda)
Takze veľmi ma bavi psychologia , asi najviac co všetkého, niekedy cítim v sebe take pocity ze to je moje poslanie (poznáte tie pocity ked cítite ze toto je presne to co chcete robit) ale bojim sa uplatnenia a tak dalej .
Druha moznost je ist do zahraničia , pracovať niekde ako čašníčka ,recepčná naucit sa perfektne jazyk a popri tom si spravit este nejaky odborný kurz v zahranici z ineho jazyka..
@deepersonality Ale keď sa máš dobre, prečo to chceš zahodiť? To je dosť hlúpa ľudská vlastnosť, že mám veľa a chcem ešte viac. Koľkí by si priali žiť si ako ty, a nemôžu. Nehovorím, že odísť do zahraničia je zlá voľba, určite ti to dá niečo do budúcna, nejaké nové skúsenosti. Ale ak máš momentálne stabilné pracovné miesto s dobrými vyhliadkami do budúcnosti (ak sa tvoj zamestnávateľ nechystá prepúšťať), nebolo by nerozumné takéto miesto opustiť?
na par rokov odid a potom podla situacie uvidis co dalej pripadne ak mas chut studovat hned dalej, daj si externe a pracuj popri tom.. ja osobne by som radsej prerusila skolu ako pracu, ak by sa to nedalo nejako zosuladit
Hod si prihlasku do zahranicia a pracuj tam popri skole, nech ti vychadzaju peniaze. Pripadne ak to myslis uz teraz od septembra tak chod do zahranicia a buduci december/januar si tam daj prihlasku niekde.