Som len prváčka, ale o rok si vyberám zameranie ( technické, prírodovedné, ekonomické, humanitné) pravdu povediac desí ma to, lebo v každom je niečo čo ma baví ale aj niečo čo naoazj nemusím, - vždy som chcela ísť na tzv. technický (neviem čo to ma s te
ono práve že lepší sú až neskôr napr. 4. ročník tak býva opakovanie predošlých tak tam pri tých lepších by si mohla aj prvý dohnať. osobne by som si vybral ekonomické. mne sa bankovníctvo pozdáva a už ho aj študujem na VŠ...skúsil som si aj techniku, ale ona je dosť ťažká a nezvládal som ju hlavne s nervami, lebo som nemal čas na žiadne hobby nič. tak som s ňou sekol po 2,5 roku, že nestojí mi to ešte za ďalších 3,5 roka štúdia. zamestnanie by som nenašiel i tak aj to bol dôvod skončenia, lebo vedel som, že možno len bc. by som dorobil a išiel inde...
uf, koľko máš, tak 15 max. 16? už tak skoro si vyberať výšku je podľa mňa nelogické, lebo za ten čas 4 roky (či koľko), čo máš ešte pred sebou sa vyprofiluješ... teda, príde mi nelogické že po vás chcú vybrať si zameranie. Na akom gympli si? Lebo som ešte nepočula o niečom takomt
ak ťa bavia tie technické smery a dokážeš sa aj sama niečo naučiť, vzdelať, nielen v škole ale aj mimo nej, tak podľa mňa choď do toho.. v tejto dobe sú žiadané a blablabla
Pri kontakte s ľuďmi mi zase napadajú iba humanitnejšie zamerania, lebo čo ja viem, keď budeš informatička napr. tak veľa soc. kontaktu mať nebudeš
takže vlastne neviem ako ti poradiť, nechce sa mi veľmo rozmýšľať. ale- skús si napísať + a - toho daného zamerania a na tvojom mieste by som sa riadila najmä tým, čo ma baví. Howk.
@miki24 To čo za technicky odbor ked s nim nie je robota? Lebo info,strojarina, stavbarina,elektrotechnika su dnes velmi ziadane Ked aj pozeram po com je dopyt tak technicke odbory dominuju v ziadanosti A naopak ekonomov sa mi zda, ze je z roka na rok viac a v banke a jej podobnych instituciach sa neuplatni tak vela ludi