fuu, pravo??až som zaskočená že vedie:o)by ste mohli napísať aj dáke dôvody že prečo??a inak fakt ani môj študijný odbor tam nie je:o)heh no nehnevám sa, lebo už teraz mám pocit že po škole som zbytočná:o)
No pokial je kritérium nájsť si po škole dobre platenú prácu, tak medicína je tam len zo žartu urkite. A tlmočníctvo tak isto. To druhé som robil, to prvé študujem, takže...Právnikov je dosť. Skôr by som uvažoval nad technikou, IT, strojarinou-energetikou atp.
To je tak neskutocne relativny pojem... Napriklad takych pravnikov je uz tak plno, ze ako to tak vidim bude vacsina z nich o chvilu nezamestnana. Taktiez si moze niekto zvolit skolu, o ktorej si mysli ze ma vyborne uplatnenie, ale ak ho to nebavi a nedokaze to robit absolutne naplno, vtedy to samozrejme pre neho neplati. A niekomu sa oplati vybrat si hociaku skolu, alebo hoci aj ziadnu a ked je sikovny, moze sa mu darit este lepsie ako tej hrbe vystudovanych ekonomov. A casto krat sa oplati zvolit si menej popularny odbor, pretoze tam sa clovek lahsie dokaze zviditelnit (napr. rozvoj regionov), cize je to maximalne relativne podla mna.
podla mna z hladiska spokojnosti v zivote sa oplati studovat to, co ta najviac bavi. ak ta nic nebavi, tak si vyberaj podla prachov a bud nespokojny bohaty luzer, no..
s právom môžeš robiť veľa veľa vecí...a čo sa týka uplatnenia - záleží len na tvojej šikovnosti....my permanentne máme v škole oznamy o tom, že právnické firmy hľadajú pomocné sily...a ak sa osvedčíš...tak už stačí len "spread your wings and fly"
heh toto je cudna anketa, pretoze 90% ludi sa po vystudovani nevie zaradit v praci.. na zivot treba skusenosti, nie nejaku pravnicku skolu.. najlepsia skola je zivot. co z toho, ze ma niekto ekonomicku alebo pravnicku a ked sa ho clovek opyta, ci ma zviera dusu, odpovie: NIE.. heh
no podla mna sa oplati studovat pravo...ale ja by som nanho nesiel lebo by ma to vobec nebavilo...skor nieco s umenim by som si vybral...najlepsie fotografiu