Som tretiacka na gympli a rozmyslam co by som mala studovat....rozmyslala som nad kadecim. Som si ista, ze technicke smery to nie su a ani farmaceuticke(chemiu nemusim)...chcem ist maturovat z dejepisu a nad druhym predmetom este premyslam. Rozmyslala som
ja som zmaturoval z DEJ a NOS , chemiu som nemal uplne v laske tiež, biolu zase až veľmi som na UZS buduci zachranar čiže nikdy nevieš kedy sa zmeni tvoj zaujem
Právo? Viem o právničke čo pracuje ako robotníčka za pásom... a nie je jediná. História? No a uplatnenie? Jedine ak učiteľka, ale to nie je zamestnanie ale povolanie, to musí človeka baviť za tú almužnu... žurnalistika? Z čoho chceš žiť??? To skôr vyzerá že chceš mať titul a "nejaká práca sa predsa len nájde"... ak ti môžem poradiť, choď na niečo technické.... tam sa uplatníš a aj dobre zarobíš (viem o čom hovorím, ja mám len strednú odbornú lebo FIIT som vzdal a na plat sa nemôžem sťažovať )
@neviemsivybratnick nesúhlasím s tvojím názorom, sama povedala, že si je istá, že technické nie, máš pravdu v tom, že by s tým mala asi najlepšie uplatnenie, ale má sa 5 rokov trápiť niečím, čo ju nezaujíma a nemá k tomu vzťah? to by som už radšej aj za tým pásom robila v tomto prípade.. sama som na technickej a dobrovoľne rozmýšľam nad odchodom, keďže to nie je malina a predstavovala som si to inak, pričom zisťujem, že môj vzťah sa k tomu len zhoršuje, keďže mám predmety, ktoré ma nebavia.. pričom väčšina odpovie, že sú len jeden rok, ale budeš ich potrebovať a využívať stále a stále bude tomu niečo podobné.. takže nevidím zmysel študovať niečo len kvôli uplatneniu.. radšej budem "obyčajná" robotníčka, ale šťastná ako po 5 rokoch zdeptaná zo školy, ale s titulom i keď ma to nebaví ... a navyše s každou školou má možnosť uplatniť sa a nie len na SVK, ale to je už o šikovnosti
a k téme teda, hlavne si vyberaj podľa toho čo ťa baví, zváž pre a proti, zatiaľ si nechaj dvere otvorené, máš ešte rok a dovtedy sa môžu tvoje názory zmeniť viac ako dosť .. držím palce vo výbere