Laboratórne vyšetrovacie metódy v zdravotníctve..... lebo ma nevzali na medinu, ale tento odbor som si tak obľubila že ma to veľmi baví, a medinu druhý krát neskúšala....je to veľmi zaujímavá a pestrá práca...
@rheia môže byť aj to, ale vačšinou práca v zdravotníctve ako vyšetrenia krvi, moču, stolice, výterov zo všadial ... na mikrobiologii, trebárs aj na trasfúzke a hematologii, imunologia, genetika má to široký rozsah, ale kde praxujemje: mikrobiologia, biochemia imunologia, patologia, hematologia a transfuzologia je to pestré no
Právo. A študujem ho preto, lebo som mala nutkanie, že by ma to mohlo baviť. Už som v 5. ročníku a myslím, že som sa vo výbere nemýlila a spätne by som nič nemenila.
Toho roku idem na urgentnu zdravotnu starostlivosť ^^ prečo? za a) nezobrali ma na medicínu a myslím že je to odbor tomu najpríbuznejší (budúci rok skúšam znova) a za b) ak by nevyšla medicína tak ma ta robota bude určite baviť
@bibla to je super hlasila som sa pred rokom na protetiku, ale vtedy to menili a vsetky bc odbory dali pod strojarinu a to som nechcela. Nech sa dari
Studujem chemicke inzinierstvo, lebo..eee, chcela som ist studova chemiu do Skotska, ale jednak som nechcela skoncit so vzdelanim pre vyskumnu cinnost, jednak v Skotsku ocividne nie som Takze to bola najperspektivnejsi pribuzny odbor. Vobec som nan vlastne nechcela ist koncom strednej, ale teraz to milujem a ovela viac ma bavi ta engineering zlozka nez chemia, keby som to bola vedela, tak druhykrat mozno idem na strojne.
Personálny manažment. A preto, že pred 3 rokmi som hľadala niečo, kde bude veľa ekonomiky Mojou prvou voľbou bola EF UMB, no tam ma nezobrali na odbor, ktorý som chcela, ale na iný. Tak som inde.
@corwinuss Hej hej, nakoniec zubné lekárstvo ale už sa teším, lebo nás tam bude máličko takže Brno zvíťazilo nad MT nakoniec? ako vidím, tak ten Martin sme teda obaja nechali plávať...