@flussica nemusis na mna zmurkat akoby si mi prave objasnila nieco, co kazdy vie a ja som mimo
viem, ze oblatkove rezy plnene roznymi naplnami, ktore niekedy byvaju polomacane, niekedy celomacane, niekedy vobec nemacane, vela ludi vola "keks". mne to vzdycky strike-ne usi ale nic to za to.
moja terminologia je -
"doboška" - to su horalky, tatranky, kakaove rezy a podobne
@pubertslatinocelny No tak... Ono, keď sú tie keksy čerstvé, tak chutí všetko tak, ako má. Len niekedy sú chvíľu pred vypršaním záruky a potom ma to skôr znechutí
v živote som nepočula nazvať keks doboškou, ja poznám ako dobošku len koláč alebo zákusok alebo ako sa to nazýva
a schválne teraz študujem obal od Romance a píšu tu, že je to sušienka ale Maďari si s tým asi hlavu nelámu, tí tu píšu keksz... prikláňam sa k tomu druhému
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
63 komentov
viem, ze oblatkove rezy plnene roznymi naplnami, ktore niekedy byvaju polomacane, niekedy celomacane, niekedy vobec nemacane, vela ludi vola "keks". mne to vzdycky strike-ne usi ale nic to za to.
moja terminologia je -
"doboška" - to su horalky, tatranky, kakaove rezy a podobne
"keks" - marina, bebe, indianky...
Ale inak kedysi Vesna rulez, len teraz nechutí ako keď som bol malý
ved ja som to nie v zlom ozaj
zalozim ale roznosia ma na kopytach vsetci, lebo myslim ze zapad a vychod to vola keks, iba tuto v mojom okoli je to doboska
,,Okej. Tuto sú ťažké Elemky a tuto Mila."
Mila je najlepšia! Tú si kupujem aj viackrát za deň.
2., Opavia HORALKA
PROSTE VSETKO CO JE ZNACKY OPAVIA SA DA!!!
Marí sa mi dačo so zeleným/žltým obalom..
ono je to vtipné doma, no nie v potravinách, keď si to tak popýta.
dufam ze obrazok d av origos velkosti
@n árazuvzdornaa
Vesna sú tie dve podlhovasté (ako kávenky), s vanilkovým krémom a žltým obalom (na tom nápise vesna je tuším aj kvet vanilky).. A je to super, myslím