Prišiel mi list z colného že mi zadržali topánky, kvôli tomu že sú fejk, čo aj sú.
Buď im mám poslať dokumenty a JCD a oni budú rozhodovať či to je fejk alebo nie. alebo mám poslať dokument že zásielku nepríjmam čiže sa pošle naspať do číny.
napíš im že tovar sa im posiela späť lebo ho nepustili cez colnicu a nech ti pošlu späť peniaze. aj mne sa už stalo že odtial niečo neprišlo a peniaze bez problemov vrátili...
vieš koľko je z číny dodavateľov?
len čo som vygooglil tak okolo 760, nie všetci sú taky hrrr aby vracali peniaze, ak im napíše, neviem ale ako čínsky alebo anglicky možna sa nad nim aj zmiluju
podobný som mal s telefónom ale tam skôr išlo o to, že to museli precliť takže ho držali kým som nevybavil papiere .. a to že si ty kupuješ to je nepodstatn, dolož im papiere, ktoré ti prišli mailom z aliexpresu a pošli keď nie tak topánky pôjdu nazad a od človeka, ktorý ti to posielal vypýta peniaze nazad.
mne osobne sa to nestalo ale myslím že na Ali to funguje tak že keď otvorí dispute tak mu proste peniaze vrátia keď im napíše že balík neprešiel, mne sa stalo len že proste nič neprišlo a vždy mi peniaze vrátili
Ked nechce tak ti peniaze nemusi dať lebo v podmienkach alliexpresu je že za to že daný tovar sa može na slovensko legalne dostať a legalne precliť si zodpovedný Ty.
Ked ti tu zadržia tovar je to tvoja zodpovednosť už len z logickeho hladiska že predajca nemusí a ani realne sa to nedá ovladať legislativu všetkých krajin na svete.
z mojej skusenosti viem že 90% obchodnikov ti aj v tomto pripade rati peniaze aj ked nemusia, je to len a len na ich dobrej voli a na to že sa snažia si budovať odbre meno.
@xy12345 je tam v zmluve (píšem to tak zjednodušene) že mu nemusia vraťiť peniaze ak bola zasielka uradne otvorená v krajine prijmatela a zasielka nezodpovedá legislative danej krajiny. na 100% to tam je. najdi si to, mne sa to hladať nechce ale čital som to tam.
@xy12345 a ešte tam je že za dodržanie legislativy a to či sa dany tovar može doviezť na uzemie krajiny prijmatela je zodpovedný prijmatel, a zodpovednosť predajcu je vylúčaná.
iné je ak sa zasielka stratí po ceste, alebo z ineho dovodu bola nedodana (okrem zodpovednosti na strane prijmatela) vtedy vracaju peniaze.
a ked sa predajcovi vráti balik prelepeny colnou paskou tak myslím že mu je jasne ako to všetko bolo, ale oni byvaju vo vačšine velmi ochotny tak peniaze vracaju aj ked zmluvne nemusia.
dalej si to lahko vie overiť podla track čisla,
napr v tejto chvili mam aj ja jednu zasielku na colnici zadržanu. a nieje to prvykrát tak o tom viem svoje.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
11 komentov
rozlúč sa s prachmi a druhykrát sa vyser na číňanov a kupuj v obchode
ak to zadržia colníci, nemáš predsa čo vracať, ak si poslal peniaze dopredu, tvoja smola, nič nedostaneš
vieš koľko je z číny dodavateľov?
len čo som vygooglil tak okolo 760, nie všetci sú taky hrrr aby vracali peniaze, ak im napíše, neviem ale ako čínsky alebo anglicky možna sa nad nim aj zmiluju
Ked nechce tak ti peniaze nemusi dať lebo v podmienkach alliexpresu je že za to že daný tovar sa može na slovensko legalne dostať a legalne precliť si zodpovedný Ty.
Ked ti tu zadržia tovar je to tvoja zodpovednosť už len z logickeho hladiska že predajca nemusí a ani realne sa to nedá ovladať legislativu všetkých krajin na svete.
z mojej skusenosti viem že 90% obchodnikov ti aj v tomto pripade rati peniaze aj ked nemusia, je to len a len na ich dobrej voli a na to že sa snažia si budovať odbre meno.
iné je ak sa zasielka stratí po ceste, alebo z ineho dovodu bola nedodana (okrem zodpovednosti na strane prijmatela) vtedy vracaju peniaze.
a ked sa predajcovi vráti balik prelepeny colnou paskou tak myslím že mu je jasne ako to všetko bolo, ale oni byvaju vo vačšine velmi ochotny tak peniaze vracaju aj ked zmluvne nemusia.
dalej si to lahko vie overiť podla track čisla,
napr v tejto chvili mam aj ja jednu zasielku na colnici zadržanu. a nieje to prvykrát tak o tom viem svoje.