Ešte v zime som bol na strmom svahu a šmyklo ma rovno do stĺpa... Dá sa to vyklepat, tak že nič by nebolo vidieť. A zadný nárazník tiež opraviť a zaujíma na aj cena čo by to stálo podľa vás aby ma nedoj*bali
@Soldier316
Obrúsiť až na plech, vyklepať, vygitovať zvyšné nerovnosti, naniesť plnič. Šikovný klampiar s tým nebude mať problém. Záležitosť pár eur. Najdrahšie na tom bude striekanie a lakovanie. Na 99% vám to ale začne časom na tom mieste korodovať. Zadný nárazník je zvyčajne plastový, s tým neurobíte nič. Puknutý sa mení kus za kus, opäť najdrahšia položka je striekanie-lakovanie.
pokial tam je prístup z vnútra tak by sa dalo, ale aj tak to nevyrovnáš 100 percente, bude terba vytmeliť, zabrusit, zaklad , farba lak ... blatník jedine druhý , ked ti to zvaria zvaračkou na plasty tak to nebude pekne vyzerať, resp. aj s tým by sa dalo popracovať ale všetko bude dosť drahé ... ja to vidím cca na 200-300€ mnimálne
@Tomtoylc
Záleží, ako je o auto starané, či je garážované, alebo stojí pred barákom a pod. Osobne som mal vyspravenú preliačinu na prahu a začalo to hniť zhruba na tretí rok. Pri pozinkovaných plechoch sa nárazom zvyčajne odlomí vrstva zinku a plech už nie je chránený proti korózii. Zinok v spreji tiež nie je 100% riešenie. Ideál je meniť kus za kus, ale to už sa hýbeme potom v inej cenovej relácii, ako klepanie a gitovanie.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
" target="_blank">
" border="0" style="max-width:100%;border:1px solid gray">
" target="_blank">
" border="0" style="max-width:100%;border:1px solid gray">
Obrúsiť až na plech, vyklepať, vygitovať zvyšné nerovnosti, naniesť plnič. Šikovný klampiar s tým nebude mať problém. Záležitosť pár eur. Najdrahšie na tom bude striekanie a lakovanie. Na 99% vám to ale začne časom na tom mieste korodovať. Zadný nárazník je zvyčajne plastový, s tým neurobíte nič. Puknutý sa mení kus za kus, opäť najdrahšia položka je striekanie-lakovanie.
Záleží, ako je o auto starané, či je garážované, alebo stojí pred barákom a pod. Osobne som mal vyspravenú preliačinu na prahu a začalo to hniť zhruba na tretí rok. Pri pozinkovaných plechoch sa nárazom zvyčajne odlomí vrstva zinku a plech už nie je chránený proti korózii. Zinok v spreji tiež nie je 100% riešenie. Ideál je meniť kus za kus, ale to už sa hýbeme potom v inej cenovej relácii, ako klepanie a gitovanie.