Ahojte, skúsim nejak stručne popísať svoj problém, ktorým sa trápim už asi mesiac, dva a bojím sa ho riešiť...
Som študentkou 2. ročníka denného štúdia na škole a odbore, ktoré ma akosi prestali baviť, Strácam motiváciu chodiť tam a učiť sa to, sedieť na
Po tom jednom roku ťa to nejak rýchlo prestalo baviť. Ja to vidím skôr tak, že by si bola radšej s tým priateľom a potrebuješ nejakú výhovorku. Nech je to ako chce, ak skončiť, tak čo najskôr - sú to len zbytočne vyhodené peniaze a stratený čas. Ale ja osobne by som sa na partnera/ku moc nespoliehal...
@jeko ja som brala aj tú možnosť že som len zaslepená alebo čo a preto by som možno potrebovala otvoriť oči, ale ide o to, že tá škola ma fakt nebaví a keď nespravíš niekoľko predmetov v prvom ročníku a prenášaš si ich do druhého + ďalšie predmety, čo mi prídu úplne nezmyselné.... proste ťa to časom omrzí a začneš sa vzdávať a hľadať iné riešenia a o to sa snažím... a zasa viem, že nemôžem byť naivná a myslieť si že ak s tým skončím a vypadnem zo slovenska, tak že sa budem môcť spoľahnúť na priateľa, pretože stať sa môže čokoľvek, ale považujem to ako jedno z východísk :/ každopádne ďakujem za radu
co sa tika spolužiakov- to iste...s priatelom sa mozno po roku alebo dvoch rozides, nikdy nevies... kamoška zmenila odbor a teraz je spokojna, nepozeraj na starých rodičov, potom to budeš ľutovať ked to bude súčasťou tvojho každodenného života...ak ťa to nebaví, v pohode ukonči štúdium, daj si rok pauzu, zarobíš si a potom si vyber odbor, ktorý chceš študovať
No ... Väčšiu blbosť ako ostať nespokojný kvôli ľuďom, ktorí ti chcú dobre spôsobom, ktorým tebe dobre nebude, sa urobiť nedá.
To len tak na okraj
Podľa mňa by pomohlo aj opísať, čo študuješ, prečo myslíš, že ťa to prestalo baviť a čo by si chcela študovať.