V novembri som prerusila studium na VS z dovodu ze na tom odbore som nevidela buducnost a nasla som si pracu (aj ked len na dohodu). Stale som vedena ako student (este aj na MAISe), no po prvom semestri by ma mali logicky vylucit. Ono mi poslu nejaky papi
počkaj, prerušila si štúdium oficiálne alebo to myslíš tak, že si proste prestala chodiť do školy?
lebo ak si prerušila štúdium naozaj (akože nie, že sekla si so školou), tak by ti mal stačiť len papier, ktorý ti pošle škola. ak chceš skončiť, choď na študijné čo najrýchlejšie a hneď im oznám, že chceš úplne skončiť a už nechceš byť študent. pretože to budú naťahovať strašne dlho a ako pracujúcej ti to môže len uškodiť.
jaj táák, na dohodu si. tak potom vydrž, ale hneď, ako sa skončí semester, utekaj na študijné pre papier. pretože kým ti ho pošlú, je možné, že sa tebe nahromadí pokuta.
@rischo mne neslo o zlavy, lebo isic mi ostane aj ked ho budu chciet ja im ho nedam ... ale o to aby som nemusela behat na urad prace, ked mozem byt vedena ako student... chcem ist o rok na externe a popri tom robit, ale ma serie ze som zistila ze externisti už nemavaju vyhody studentov ako poplatky vo VUB alebo MHD jazdia na cele listky ako keby nestacilo ze musim zaplatit za studium riadnu palku, tak este ani zlavu v MHD nedostanem
@sandy114 to hej ten urad prace ma serie...robotu som zatial nenasiel ale na urade prace nechcem skoncit :/.. je to v kunde s tymi vyskami, preto som aj skoncil