No ja si dávam prihlášku na ekonomickú do BA , obchodná fakulta a dávam si dva odbory Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu , a zahraničnoobchodné podnikanie...
Osobne asi najviac odporucam Ekonomicku a financnu matiku na matfyze v BA. Ak chces ist cestou mensieho odporu, tak potom Fakultu managementu na UK. Ale tak skus upresnit, co od tej skoly cakas.
Vyber si nieco ako hospodarsku infiku, financie, bankopositovnictvo....Na odboroch ako podnikovy manazment je kopa ludi.
Budem to omielat do nemoty a je to tak.
Dnes som bola na brigade kym mi nezacne skola na veltrhu prace, a ked som videla tie stratene pripady ludi co studuju politologiu a ine stracky ako fakt...
Veta ze ekonomov je vela, je blbost, pretoze cloveka s ekon vydelanim je treba v kazdej jednej firme a urcite si problem pracu najst mat nebude ak ma aspon jeden jayzk aktivne. Dobru noc, ani neviim na monitor
@muffinuska1 konečneee počujem niečo pozitívne a podľa mňa aj pravdivé... ekonómov je veľa... ale všade ich je treba... všetko je dnes o peniazoch a o ekonomike a má to široké spektrum, kde sa môžu zamestnať...
@muffinuska1 kočka, uplne s tebou suhlasiiim ..ale pre takych ako som napr. jednotkari v matematike ale pritom sa chceme pohybovat tymto smerom firiem a podnikania som sa rozhodla si podat prihlasku na EUBA - Zahranicnoobchodne podnikanie alebo na Medzinarodne ekon. vztahy a do Prahy na VSE - Medzinarodny obchod..kedze ty tam studujes tak vies urcite zhodnotit ako to tam je s tym uplatnenim ohladom mojej fakulty...pretože neviem celkom či urobim spravne ..vieš lebo naj by bolo ist študovať Financie, bankovnictvo, investicie..lenže tam je hrozne vela matiky, počitania, sedenia nad prikladmi..a to ja s mojou povahou celkom nedokážem
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
13 komentov
ale kamoska ju studuje v Nitre a chvali si