Faktúra O2 alebo vaše skúsenosti s operátorom roka Kambodže
Potreboval by som feedback od ľudí čo prešli na o2 od iného operátora. Alebo hocijaký používateľ modrého operátora. Keď máte program Fér na faktúru, chodia vám faktúry pravidelne poštou? Ja som prestúpil už pred dvoma mesiacmi a zatiaľ mi neprišlo nič. Le
Som VIP zákaznik v kyslíku a doteraz som s nimi nemal absolútne žiadny problém. Môj osobný názor je, že na Slovensku sú najserioznejši. Problémy sú často len s ružovým lebo majú manažment na úrovni krajiny tretieho sveta.
Ale k veci. Kde je problém ? Pokial viem, tak vo fakturačnej notifikačnej SMS chodí výška sumy, ktorú treba uhradiť, číslo účtu aj variabilný symbol. Keď už si chcem fakt skontrolovať spotrebu, tak si to overím cez dostupné zdroje, ktoré operátor ponúka a môžeš si tiež určiť či chceš, aby ti chodila aj klasická faktúra v papierovej forme.
prešla som z orindžu do o2 cca pred rokom, faktúry mi chodia každý mesiac. platím ich cez ib (čo môžeš pokojne aj ty aj bez papierovej faktúry, lebo cez moje o2 si zistíš všetko, čo potrebuješ), ale keď silno túžiš ukladať si ich doma na kôpku, tak tam zájdi/zavolaj. možno majú len niekde preklep v adrese, tak tvoje obálky končia niekde na pol ceste medzi poštou a tvojou schránkou.
Ja som prešla z T-mobilu a s O2 nemám absolútne žiadny problém. A faktúry poštou nechodia. A ani nemusia, ty si to môžeš pozrieť na stránke, tak, ako píše @luc.ka
Díky za reakcie. Skúsim im zavolať alebo zájdem do obchodíku a uvidíme čo majú za problém. Nevravím, že je to zlý operátor. Naopak, čo sa týka poplatkov za hovory a sms-ky tak je to bez konkurencie.
Ale dokonalosť sa skladá z maličkostí. A podobné maličkosti ma zvyknú vytáčať. Btw v zmluve mám zaškrtnutú platbu cez faktúru (poštou). Internet banking a podobné chujoviny nepoužívam.
V o2 robi banda diletantov co nemaju vychodenu ani zakladnu skolu. Teraz je to uz o cosi lepsie ale kedysi som byval pravidelne nasraty po komunikacii s tymi opicami. Velakrat sa mi stalo, ze prava ruka nevie co robi ta lava. A potom po upomienkach posielaju dobropisy a tvaria sa ako najvacsi samaritani.
@tenpatic ako si prisiel na to, ze si vip zakaznik?
to isté môžem povedať o ľuďoch z orindžu... za 6 alebo 8 rokov, alebo koľko som ich trpela, ani jeden jediný schopný človek, čo by mi bol dal jasnú odpoveď na moju otázku.
@tommyhot to isté sa deje aj v Slovanete, Telekome a spol. Ja osobne som s nimi nikdy nemal problém, preto je pre mňa O2 zatial jediné. Seriózne. V tomto prípade je teda možné povedať, že ide o individuálnu záležitosť.
Najviac problémov som zažil asi s Tečkom. Boli schopný na týždeň obmedziť linku kvôli dlžobe 0,95€ a potom zistili, že sa pomýlili, lebo jáj sme to zle prerátali, ospravedlnenie neexistovalo.
Podľa O2 sá verní zákaznici považujú za VIP, aspoň tak mi to tvrdili, preto som to tak nazval v komente (podvedome), ale nie je pre mňa podstatné či je to oficiálne alebo len hovorené.
@luc.ka na personal o2 nema nic. Platil som fakturu cez IB. Zabudol som zadat variabilny symbol. Tak som im pisal na support, ze co mam robit. Jeden mi odpisal ze nech mu zadam cislo faktury, ze on to nahodi do systemu. Ok poslal som na mail cislo faktury, lenze uz to neriesil ten isty clovek ale niekto iny, ktory mi zas povedal, ze takto to nejde, ze mam si zajst do predajne, alebo zavolat na linku zakaznikov.
Isiel som o par dni okolo predajne tak som sa tam zastavil a vysvetlil im aky mam problem. Tetka za pultom sa ma spytala, ci mi velmi vadi, ze mam tento problem. Pozeram na nu minutu ako kokot a na viac ako "tak chod teda do pice" som sa nezmohol. Jebem sa im tam cez pol mesta koli fakture a ona sa ma spyta, ci mi to vadi??
Fakturu som im teda uhradil este raz, no dalsiu, ktora bola este vacsia som uplne odignoroval. Teraz pred par tyzdnami som si prehadzoval cislo na firmu a zistoval som ci eviduju nejake nezaplatene faktury v systeme. Ze nie no proste bordel ako v tanku.
eeee no ja by som hlavne nikdy takéto veci neriešila ani po telefóne, nieto mejlom proste osobne na mieste, nech vidím, čo za polointeligentného amatéra sa snaží vyriešiť môj problém ^^
a variabilný symbol mi príde ako celkom dôležitý údaj
ja so s o2 proste zatiaľ žiaden problém nemala. zato o orindži by toho bolo na 2-zväzkový román
napr. aj veľmi podobná story, ako tá tvoja 1 problém - 3 ľudia - 3 rôzne "riešenia"...
@luc.ka bolo tesne pred splatnostou chcel som rychlo odoslat fakturu a mat pokoj. Variabilne mi proste vypadlo. Kazdopadne mne by nevadilo viacero roznych "rieseni", ani to, ze prava ruka nevie co robi lava. Mna zabila tou hlaskou, ci mi vadi ze mam problem. Keby sa moja zamestnankyna toto spyta zakaznika tak leti ako handra a je mi jedno ci ma brdzi zakon alebo nie.
A taketo veci sa najlepsie riesenia osobne, pretoze mas nejaky dokaz. Mas ulozenu komunikaciu a v pripade problemov sa vies na tu komunikaciu odkazat
no to uznávam, že bola dosť divná otázka šak keď variabilný symbol je to, čo jednoznačne definuje TVOJU faktúru, a ty ho nezadáš, tak asi že to trošku vadí
ja to do istej miery dokážem pochopiť, hentie zákaznícke služby sú dosť na prd robota, keď za deň vychytáš 10 ľudí, ktorí sú fakt blbí, a ešte k tomu nepríjemní, tak to na nálade nepridá... ale zase istá miera sebaovládania musí byť, veď nerobí to za trest, ale dobrovoľne, a za prachy...
ja som v O2 už dosť dlho. A faktúra mi chodí pravidelne na môj e-mail elektronicky. Je zbytočné, aby mi faktúru posielali poštou, lebo to aj tak vyhodím, zapotroším, zabudnem... mám to bezpečne na svojom e-maily, a môžem ju vyplatiť kdekoľvek elektronicky. (Je to najlacnejšie). Niekedy ju vyplácam aj v hotovosti na predajni, ale za to si pýtajú nejaké ďalšie poplatky.
Dokonca, keď som prestúpil, tak mi prvé 3 faktúry účtovali o 10 eur menej, a po 20 mesiacoch mi vrátili 20 eur zálohu. Takže je to super. A platím skutočne len toľko, koľko prevolám.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
23 komentov
Ale k veci. Kde je problém ? Pokial viem, tak vo fakturačnej notifikačnej SMS chodí výška sumy, ktorú treba uhradiť, číslo účtu aj variabilný symbol. Keď už si chcem fakt skontrolovať spotrebu, tak si to overím cez dostupné zdroje, ktoré operátor ponúka a môžeš si tiež určiť či chceš, aby ti chodila aj klasická faktúra v papierovej forme.
Ale dokonalosť sa skladá z maličkostí. A podobné maličkosti ma zvyknú vytáčať. Btw v zmluve mám zaškrtnutú platbu cez faktúru (poštou). Internet banking a podobné chujoviny nepoužívam.
@tenpatic ako si prisiel na to, ze si vip zakaznik?
to isté môžem povedať o ľuďoch z orindžu... za 6 alebo 8 rokov, alebo koľko som ich trpela, ani jeden jediný schopný človek, čo by mi bol dal jasnú odpoveď na moju otázku.
dosť odveci poznámka, ale budiž
ja si radšej posedím na kávičke o pol hodinu dlhšie, ako prestáť to v rade
Najviac problémov som zažil asi s Tečkom. Boli schopný na týždeň obmedziť linku kvôli dlžobe 0,95€ a potom zistili, že sa pomýlili, lebo jáj sme to zle prerátali, ospravedlnenie neexistovalo.
Podľa O2 sá verní zákaznici považujú za VIP, aspoň tak mi to tvrdili, preto som to tak nazval v komente (podvedome), ale nie je pre mňa podstatné či je to oficiálne alebo len hovorené.
Isiel som o par dni okolo predajne tak som sa tam zastavil a vysvetlil im aky mam problem. Tetka za pultom sa ma spytala, ci mi velmi vadi, ze mam tento problem. Pozeram na nu minutu ako kokot a na viac ako "tak chod teda do pice" som sa nezmohol. Jebem sa im tam cez pol mesta koli fakture a ona sa ma spyta, ci mi to vadi??
Fakturu som im teda uhradil este raz, no dalsiu, ktora bola este vacsia som uplne odignoroval. Teraz pred par tyzdnami som si prehadzoval cislo na firmu a zistoval som ci eviduju nejake nezaplatene faktury v systeme. Ze nie no proste bordel ako v tanku.
eeee no ja by som hlavne nikdy takéto veci neriešila ani po telefóne, nieto mejlom proste osobne na mieste, nech vidím, čo za polointeligentného amatéra sa snaží vyriešiť môj problém ^^
a variabilný symbol mi príde ako celkom dôležitý údaj
ja so s o2 proste zatiaľ žiaden problém nemala. zato o orindži by toho bolo na 2-zväzkový román
napr. aj veľmi podobná story, ako tá tvoja 1 problém - 3 ľudia - 3 rôzne "riešenia"...
A taketo veci sa najlepsie riesenia osobne, pretoze mas nejaky dokaz. Mas ulozenu komunikaciu a v pripade problemov sa vies na tu komunikaciu odkazat
no to uznávam, že bola dosť divná otázka šak keď variabilný symbol je to, čo jednoznačne definuje TVOJU faktúru, a ty ho nezadáš, tak asi že to trošku vadí
ja to do istej miery dokážem pochopiť, hentie zákaznícke služby sú dosť na prd robota, keď za deň vychytáš 10 ľudí, ktorí sú fakt blbí, a ešte k tomu nepríjemní, tak to na nálade nepridá... ale zase istá miera sebaovládania musí byť, veď nerobí to za trest, ale dobrovoľne, a za prachy...
Dokonca, keď som prestúpil, tak mi prvé 3 faktúry účtovali o 10 eur menej, a po 20 mesiacoch mi vrátili 20 eur zálohu. Takže je to super. A platím skutočne len toľko, koľko prevolám.