Ahoj!!!!! Ak študuješ na FM UK, napíš prosím svoj názor na túto školu. Akí sú tu profáci, predmety, systém a pod. Aké voliteľné predmety odporúčaš, príp. aké študuješ??
Je to ťažká škola, alebo sa to dá v pohodičke zvládnuť? Zameriava sa skôr na te
A ešte by ma zaujímala konkrétne telesná výchova. Sú to kredity zadarmo, alebo tam treba ozaj zamakať a predvádzať nejaké vrcholové športové výkony?? Za odpoveď ďakujem.
Bez urazky ale tipujem ze je to manazment a ekonomia tak to nebude tazke ako matfyz (i ked to je relativne ale ak nemas problem s matikou a ekonomiu nemal by to byt problem). A pokial ma pamat neklame tak vsetky VS skoly sa zameriavaju na teoriu a praxe je minimalne. Viac netusim pretoze tam nestudujem
Poviem ti len jedno, co tam kamarati studuju, tak sa teda nenadru... A prax chces na VS aku preboha? Jedinu prax co ti bude nieco platna je ked popri skole makas...
este by som dodal ze prax na VS akosi nehrozi sak preto z VS vyjde tolko blbych ludi...dnesne nase VS nemaju velku uroven...co som sa aj rozpraval zo starsimi absolventmi VS a pracujucimi uz tak vsetci boli za to ze v praci zacinas v podstate nanovo lebo zistis ze na skole ta naucili prt ...
a podla mna je lepsie si vybrat lahku skolu nech mas titul je jedno aky ved nie vzdy potrebujes titul z odboru do prace...v tomto som ja spravil chybu ze som siel na stavebnu ..uz nikdy viac by som to nespravil ....sociologia by to istila
Ja tam nastupujem teraz boze a uplne som z toho vycukana lebo kazdy mi hovori cosi ine jedni ze jee super ze si sa dostala na tak dobru skolu a ini sa ma zas pytaju ci som sa zblaznila Ale nevadi, tiez ma zaujimaju tieto veci co sa tykaju predmetov...
ahojte, no už tam asi ste ja na manazment nastupujem (ak ma vezmu) tento rok, takze by ste mi mohli poradit s tymi informaciami co te tu v minulosti hladali vy dakujeeeem