áno..viem, že taýchto tém tu už bolo veľa, ale naozaj mám v tom veľkú dilemu. To čo by som chcela robiť v budúcnosti je robiť v lekárni magistru a na to musím vyštudovať farmáciu. S biológiou a chémiou som nikdy nemala veľký problém, ale biologia ma vždy
študujem farmáciu,ak budeš mať otaázky nejake,tak do RP napíš.
Ale farmácia je v pohode,ja som sa nejak cez semester nepretrhol,a celkom slusny priemer aj mam...ale je tu par zaberakov...a je aj tu toho dost o bifleni... ano,aj chemia sa da ,,nabifliť". A tiez som mal taku dilemu(doteraz neviem,ci som si dobre zvolil,ale tiez ma odradilo 11rokov + nocne sluzby a jedna noha v base")
chces sa zasivat v lekarni ako magistra, kde je kontakt s ludmi mensi oproti lekarovi. a nevies si seba predstavit robit doktorku. - denno denne ludia. ked si to nevies ani len predstavit, tak to velmi realne nevyzera. ...byt tebou idem na farmu. ale to je len len moj nazor, dolezity je tvoj
ak ta bude bavit robota, tych 5 rokov prezijes. este vlastne ani nevies, co tam na farmacii budes robit, len sa bojis, ze to nedas. (co mi to len pripomina...
stačí si uvedomiť, že či ti bude robiť problém napríklad krv, pitva, a podobné veci, ďalej či chceš naozaj študovať 6 rokov, a potom ešte tie atestácie a neviem čo, alebo chceš robiť v lekárni, čo je síce fajn džob ale v dnešnej dobe je to už skôr ako predavačka :/ bohužiaľ...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
9 komentov
medicínu som vyradil ako prvú, nakoniec vyhrala farmácia
Ale farmácia je v pohode,ja som sa nejak cez semester nepretrhol,a celkom slusny priemer aj mam...ale je tu par zaberakov...a je aj tu toho dost o bifleni... ano,aj chemia sa da ,,nabifliť". A tiez som mal taku dilemu(doteraz neviem,ci som si dobre zvolil,ale tiez ma odradilo 11rokov + nocne sluzby a jedna noha v base")