Inac odporucil by som ti asi farmu, ja som na medinu na prijimacky ani nesiel, lebo je to fakt vzdelavanie na cely zivot. A kym sa dostanes, ak sa dostanes, na nejake stale miesto v ambulancii, najlepsie svojej, tak to dost dlho potrva. A mat sluzby v nemocnici, byt tam od nevidim do nevidim a ten plat, kym si nespravis atestacie, nestoji za tu pracu a najma zodpovednost
ano prislo mi to uz vcera.. no hej v tomto mas pravdu ale aj tak ma to stale trochu laka na tu medicinu uz len ten martin sa mi viac paci ako BA ale rozhodovat sa kvoli mestu je kravina ja som pravdupovediac viac naklonena k farmacii ale nie som este na 100% rozhodnuta...
Tak sa skus este o tom doma porozpravat, mozno ak mas nejakych ludi v okoli, co studuju medicinu. Mne este stale nedoslo nic, tak ma snad niekde nezabudli
Ak si sa dostala na medinu do martina, tak urcite chod tam!!je to podla mna dobra skola, mam tam par znamych a co sa uplatnenia tyka, dopyt po lekaroch bude este vacsi ako je...
preto som už v tom nechcela ani pokračovať vo výške.. prachy sa dajú aj inak zarobiť, a tiež na ľudoch a ich nevzdelanosti, ale predsa je len jedno zdravie a to chémia ľahko poserie
.. ale tak z tých 2, medina, i keď je to vzdelávanie na celý život ale to isté máš aj na farmácii
@gabushka no, bud si naivna, alebo vies nieco, co neviem ja (o tom pochybujem). Kazdopadne hladat ihlu v kope sena je vies ake marne, bohuzial magnet nemas.
@hawaitypek ten pojem predavačka ma nehorázne serie pri tejto profesii
@wolskeoko nie som naivná, iba viem na koho sa obrátiť ohľadom tohto.. máš to podobne ako s ITečkármi, tiež to nemusia študovať, aby v tom boli machri a rozumeli sa do toho .. to je aspoň môj názor, ten tvoj ti neberiem ani nevyvraciam