Hojte, ľudia. Som prváčka na FAF v Brne. Zatiaľ sa mi to zdá veľmi lahke,(som šikovná),no som dosť nerozhodná.Niekedy mám pocit, že neviem,či som tu správne. S chémiou nemám žiaden problém, viem ju,avšak viac ma baví biológia. Rozmýlala som,že by som štud
Neznášam nerozhodné ženské S tebou bude mať chlap ťažký život Čo sa týka tých tvojich oných. Dá sa to,kamarát to tak má tiež ( rodičia ho viac menej donútili )
Len má taký problém,že sa mu nedá rozkrájať a byť na dvoch miestach naraz ...
@nixxina zase si nejaka mudra,ako v kazdom fore. Ja študujem už farmáciu.Vari mi chceš tvdiť,že farmácia zase je odbor,ktorý sa dá skusat?Jasne že nie,to nie je humanitná sračka...
tebe jebe? medicina a farmacia zaroven? sorry dievca ale medicina sa tazko studuje aj ako samostatny odbor, keby si bola taka sikovna tak by si to mala vediet, ale vyskusaj to no neni sanca ze by si to stihala, skus trocha racionalnejsie uvazovat
@anett2 pochybujem, ze niekto taky sa najde; a ze farmacia je lahka? ved si v prvom rocniku tak co o tom vies? pockaj si na treti a nemas sancu poritom studovat medicinu, alebo naopka, skus byt tretiackou na medine co je najtazsi rocnik a castokrat nemas ani letne prazdniny a poritom farmaciu? podla mna to nie je ani mozne, ucit sa patolu v tretom rocniku a popritom farmakognoziu, analyzu a pod., podla mna to ani nie je realne aby to clovek stihol, jedine ze totalne z toho zosalejes
FAF v Brne ti prišla po prvom semestri ľahká ? To každému. Počkaj si na letný ... botanika, fyzikálna, biofyzika a McMurryho na organiku. Potom si povedz, že si šikovná. Medinu nebudeš popritom zvládať... teda určite nie na Masaryčke. Užívaj si farmáciu, kým sa ti zdá ľahká.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
20 komentov
Či ty čakáš že ti povieme ,,choď tam " ( aj keby ti to povieme ) zase budeš nerozhodná