Som štvrták na gymnáziu a súčasťou maturity z biológie je aj obhajoba seminárnej práce. Dovoľujem si Vás požiadať o vyplnenie dotazníka ( » goo.gl/forms/tSB24YAKp... ktorý bude tvoriť podklad jej praktickej časti.
Rad ti to vyplnim, ale musis si to trochu opravit V sekciach ano/nie/neviem to vyhadzuje "Please don't select more than one response per column", cize sa neda dat napr. viac nez 1x odpoved "nie".
Chápem, že sa cítiš strašne šikovný a chceš si pohonkať na tom, koľko toho vieš, ale ten test unudil aj mňa a to študujem molekulárnu biológiu plus teda 10. A alebo B a 17. všetky.
Vážne veľmi som ti to chcela vyplniť ale nepustí ma to odoslať, lebo v tých zaškrtávacích otázkach máš "pre každý STĹPEC vyberte jednu odpoveď" - nemal tam byť, čisto náhodou, riadok???
A absolútne nechápem, čo týmto chceš dokázať, pretože ten vedomostný test ti 90 % ľudí natipuje, ak ich neodstraší a dokončia ho vôbec, čiže relevantnosť výsledkov nulová.
@Staphylococcus ,,ale ten test unudil aj mňa a to študujem molekulárnu biológiu plus teda 10. A alebo B a 17. všetky,, . mne to skor prislo, ze ty si si chcela pohonkat ego, nad stredoskolakom.
@sasi2680 aha, takže to, že kritizujem nudnosť dotazníka (prečítaj si tu vedomostnú časť a popremýšľaj, či by si sa nad tým ako človek nezaujimajuci sa o biológiu chcela zamýšľať, čo študujem som uviedla len preto, že je rozdiel, keď "je to nuda" napíše automechanik a človek z odboru) a opravím mu 2 otázky je honkanie? Moje ego je dosť veľké aj bez toho, aby som sa potrebovala porovnávať so stredoškolákmi, ďakujem pekne.
Ľudia, to vážne potrebujete vysvetľovať bežné medziľudské interakcie? Mala som pocit, že ja sama som dosť autista ale keď vidím podaktorych birdzakov tak mi rozum stojí nad tým, ako veľmi dokážete nechápať/nečítať s porozumením.