ja neštudujem, ale bývam a poviem ti takto .. peňazí majú ako nasratých tj. aj vybavenia, ak ti ide o to .. taká psychológia je tam na vysokej úrovni celkom (ale aj tak som si tam prihlášku nedala ..
je to KATOLíCKA škola a prednášajú tam zarytí ateisti ..
menšia pravdepodobnosť, že ťa zamestnajú, pritom, akú má ta škola povesť ..
dokonca som počula už niečo také, že v ponuke práce inzeráte bolo vyslovene napísané "okrem absolventov Ku v RK" .. takže tak
@acheraya ďakujem za koment. Ja tam študujem a vôbec to nie je tak ako všetci hovoria, pred nástupom sa sa bála, kvôli všetkým tým "zarytým" názorom. Študujem žurnalistiku a predstav si, že ani BA ani NR nemajú to, čo má KU. Vlastné vybavené štúdio, kamery, strihačky a dokonca i rádio. Samozrejme, neplatí to na zdravotná fakultu alebo pedagogickú- tam dokážu vyštudovať cez letné prázdniny celé štúdium. Máme cca 15 skúšok, prax celý rok plus ešte prax v nejakom regionálnom týždenníku. Nech sa do KU nenaváža niekto, kto tam neštudoval. Informácie z druhej ruky sú ako: " Nejedzte v McDonalde v mletom mäse som mala minule myšací chvost". Napriek tomu tam chodí množstvo ľudí jesť a niektorí to v mäsa v živote nemali príklad...
@niklinka och, no normálne ti závidíím teda, to vybavenie .. tiež osm sa pohrávala s myšlienkou žurnalistiky, ale len tak lajt no ..
s tým mekáčom máš pravdu, sú to len informácie "jedna pani povedala" ja som len tak dala názor svoj, predsa len som ešte nevyzretá maturantka a nemôžem vysoké posudzovať nejakým odborným okom
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov
je to KATOLíCKA škola a prednášajú tam zarytí ateisti ..
menšia pravdepodobnosť, že ťa zamestnajú, pritom, akú má ta škola povesť ..
dokonca som počula už niečo také, že v ponuke práce inzeráte bolo vyslovene napísané "okrem absolventov Ku v RK" .. takže tak