Vsetko je an nieco dobre. Geometria? Mozno raz bude clvoek stavat svoj vlastny dom. Alebo bude chciet vymalvoat a teraz kolko mi treba farby? Bude chciet skridle a kolko m2. alebo este lepsie parkety a predavac sa ho opyta a kolko metrov kubickych potrebujete? Kto mu to bdue pocitat.
Veci, ktoré sa nám zjavne zdajú nepotrebné, sú etše potrebnejšie, ako by si mysleli mnohí z nás... Precvičujeme si s nimi logiku a pamäť. A to sa nám zíde asi na to, že nedostaneme hneď Alzheimera alebo mozgovú príhodu...
Na biológii sme preberali rastliny. Na otázku načo nám to bude padla odpoveď
"Viete jak sa na to balia baby? vy by ste kúpili frajerkám kvety a ani by ste nevedeli koľko majú kalíšných a korunných lupeňov a ako sa povedia po latinsky ?!"
Desiree...to som rada...je to obojstranne...vobec nechapes preco som zalozila tuto diskusiu...tu neslo o to filozofovat naco nam je k zivotu skola,ale o to pobavit sa na hlaskach...
Kasko mno milujem takych ludi ako si ty...len poucajte...kazdy ma svoj zivot,o tom nevies?A kazdy si ho bude zit po svojom...a kazdy clovek podklada za spravne a dolezite nieco ine...ty sa uc co teba zaujima a rob zo seba inteligenta...mozes vediet hocico,ale ked nemas stastie je ti to na velke hovno
profesorka chemie a fyziky ma kopu hlasok....ale to by ste museli zazit aby ste sa smiali tak ako my ...ale napr...:Utisme sa lebo nam nic nevyjde....Student, to je clovek vacsinou bez penazi....No je toto normalne...alebo ked niekto odpoveda a dostane 4,5 tak sa ho stale pyta: Mate doma nejake problemy??...Venujete sa nejakym inym cinnostiam na ukor skoly??...a potom povie: No tak toto je na nedostatocnu,sadnite si... ...ale to musite fakt pocut...a profesorka nemciny raz na jednej hodine povedala 183krat -proste akoze-
no, nechcem nikoh urazit, ale otazky typu : na co mi to bude boli trapne uz v siedmom rocniku na zakladke...v zivote budes robit tolko zbytocnych veci ja sa ucim v skole tolko zbytocnosti /ved ako to na gymply byva / a neriesim to...stejne to zabudnem..cize nejaka trapna chemia mi akurat precvici mozgove bunky.....
autorka. A ty si myslis, ze ja som nebol taki, ze na co mi tobude? Na ZS sme sa toto opytali halvne gemoteria. Tam nam prestne povedal toto: Butete stavat dom, budete si chciet kupit parkety a vypocitat kolko matreov stvor. a halvne ksuov vam treba vam vypocita kto?
Na sterednej sa uz nitko nepytal, na co mi to bude.
Ano kazdy poklada za spravne nieco ine. Ale vediet zakladne aspon zakladne pojmi ... ano.
nepoucujem len davam svoj nazor. Ani ja neviem vsetko. Ale zkaldy viem. aspon si vypocitat daco.
A prkaticke veci sa naucis len vo firmach. cize v praxi to uznavam. Vlastne som aj napsial, aj tak je vsetko inak ako sa clvoek uci.
I ked uznam, ze kopec veci je zbytocnych ale ... clvoek nikdy nevie co bude v zivote robit. vsakze. i ked je tu rec o hlaskach. Ale v nasej skole sa fakt nikto nepytal, na co mi to bdue. ktovie preco
na tu otazku nemaju az take trefne odpovede..jedna profacka ze aby sme nesli na SOU zumna potapac ale jednu profku mame ona stale vjete a ked sa vy doma tolko prstujete na tych pocitacoch mohli by sme sa aj raz vyprstovat na ulohe:d a na konci hodiny ze tak sa uz chodte vyprstovat
22. hej asi styria v triede...a ked sa so mnou rozpravala tak som ani nevnimala co hovori lebo som pocitala kolkokrat to povie ....a to ani nebolo za 45 minut ale asi len za 35 min....
KASKO...ale ja som na pedagogickej a jeden z mnoha dvovodov preco som tam isla je,ze tam nebude tolko matiky..lenze mi tam mame viacej matiky nez dejepisu a to ma sere..zs to chapem,tym si musi prejst kazdy znas..to su zaklady...ale stredna by nas mala pripravit na prach a myslim,ze ked budem robit animatorku volneho casu asi si dovolenkujucimi postavime dom chapes,co tym chcem povedat???...
a ked si nasa matikarka musi pocitat na kalkulacke kolko je 49 plus 6 tak si myslim,ze vazne mozem pochybovat o jej inteligencii...alebo ked nam ucitelka na geografii povie,ze na Slovensku je subtropické podnebie...to sa vazne neda na nich nesmiat
heh, nam raz matikarka vysvetlovala gulovy vrchlik (inak sme to potom volali gulovy zvrhlik ) asi takym sposobom, ze "mnooo, gulovy vrchliik, to je ako keby mi niekto odrezal kus lebky" aj na oznamku sme to mali nakoniec
a ked ma prvykrat vyvolala k tabuli a mal som k nejakemu prikladu nakreslit tusim kruh, tak mi to okometovala, ze to je skor vajco ako kruh, ale ze sak dobre
26.) No ano ale ver tomu. Ze ak budes chciet prerabat jadro domu tak sa to to zide. naco platit firme aby ti to vsetko vypocitala, ked si to clvoek dokaze spravit sam. Aj ja som si ako maldik vravel, na co mi budu jazyky a teraz to lutujem .
ja chapem co tym chces povedat. ale aj tak ... co ak po case ta praca omrzi a vstupis ... no nejdem jedovat.
Vyprala si si zlu skolu. I ked uznavam aj to, ze mnohe veci su mi prakticky na nic. Literatura
kasko...mno moj spoluziak oni prerabali byt a davali kachlicky ci co to...tak kupili si par baleni(ani jeden z ich rodiny nic nevie z geometrie) a ak im chybalo tak si dokupili zas...a zvladli to!!!
mnoo a ta litika tiez...ako niektore veci fajn...ale naco sa ucime rozbor basne?..ja ked pred triedou rozoberam basen tak ma vzdy spicuje,ze autor tym nechcel povedat to,co si myslim ja...ale ako ona moze vediet,co tym chcel povedat..podla mna si kazdy moze nejake dielo vysvetlit inak...
Deafeningsilence - a preto nemam rad moc literaturu. A halvne poeziu cize basne. Na mature som si vybral poeziu stastie co? A uznavam aj to, ze autor nieco napsie ale kadzy si to moze vysvetlit po svojom a pochopit to inak.
A k tim kachlickam mne to neda Keby si to vypocita, tak nemusi liezt zasa do obchodu a vzorce nadje ak by nevedel aj v rozum do vrecka v tej knizke . A tak sa potom mohol venvoat manzelke a nie kachlickam.
A mne jazyky nikdy nesli. ba na zakladke kedy ma profka tak spicovala ze som nevedel a od vtedy to je 3 rocnik na ZS, ze som sa ju neucil Ale entvrdim, ze ju neviem.
KASKO...ale ja som baba takze ja nebudem s kachlickami robit nic...a ked ma nepustia brigadovat na stavbu tak co sa im budem do toho srat,ked mi budu stavat moj vlastny dom
ak niekto videl film Gympl - tak v scene ked profaci boli v zborovni a debatovali o tom, ze na čo bude ich žiakom to čo ich učia hovori za všetko... Iste nikdy nevieme kedy budeme čo potrebovať. Ale tiež nema zmyslel sa učit kopu zbytočností. Hlavne ked aj sám vyučujúci povie, že toto sa už nepoužíva, alebo len velmi mala skupinka ludi to este potrebuje - viď v matike matice.
A hlašky? ,, Žiaci ticho, lebo nevidím na tabulu´´;
jj niekedy aj oni nevedia ze nac nam to bude a uz nevedia co maju povedat a totalne pcvny zapotia.. u nas povedia ze..v dospelosti to zistis alebo daco take ..
no nasa fyzikarka vravela stale "v podstate" .. cez jednu hodinu to povedala tusim 27x ..alebo ked vravela nejaku vetu, ze : "takze toto je v podstate cela podstata.." .. a na otazku "naco nam to bude?" nam odpovedala volaka ucitelka ze "pojdes do milionara a daju ti taku otazku a co potom..?"
My sme sa minule pytali profaka geografie ze naco nam bude vediet ze jake pohoria su flysove atd. a on ze: "no, Katka, to mas tak, ked raz budes mat deti, tak pojdes s nimi na turu po Slovensku a budes im hovorit: toto je flysove pohorie, ktore vzniklo v starsich tretohorach vyvrasnenim flysu. A oni ta budu pokladat za niekoho absolutne inteligentneho a budu sa vela ucit aby to aj oni vedeli." D
Ja nechapem na co mi bude geometria a trojclenka!!!!! Naco ked budem sekretarka?? alebo podnikatelka)!! Ja si myslim ze ej to zbytocnost + Hospodarske vypocti
Ja ked som sa opytala profacky ze na co my Geometria?? My z radostov odpovedala ze vzdy budem potrebovat vediet obsah kruhu a obdlznika. Ze nikdy newem kedy budem muset zmerat obsah svojho domu alebo izby
Preboha ...,ze naco ti bude trojclenka no na vypocet percent predsa....je to jeden z najprimitivnejsich vypoctov....dobre ,ked xces byt sekretarka tak kludne si zi bez geometrie ,ale tvoja otazka na co ti bude trojclenka nie je celkom na mieste.. a ano svet praje podnikatelom ,co nevedia vyratat ani percenta....
hmm ked sa pýtame načo nam budu logaritmy? ......že pre všeobecnu inteligenciu
alee ked to skušame na ekonomike tak nas sfukne ako nič že ked sa nam nepačí môžme ist že dostaneme oranžovú vestu a môžme zametať
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
62 komentov
ja pochybujem o inteligencii mladeze.
...a nepresvecil si ma...stale pochybujem o inteligencii ucitelov a niektorych ludi
"Viete jak sa na to balia baby? vy by ste kúpili frajerkám kvety a ani by ste nevedeli koľko majú kalíšných a korunných lupeňov a ako sa povedia po latinsky ?!"
Pochybujem, že ťa chce niekto o niečom presviedčať. Môžem ti garantovať, že nám je z duše jedno, čo si myslíš.
nacho chodis do skoly? Aj tak v praxi je vsetko inak. Raz sa ti to vsetko zide. ale na to si este hlupucka aby si to vedela
Ako jediná som sa držala témy !!!
Na sterednej sa uz nitko nepytal, na co mi to bude.
Ano kazdy poklada za spravne nieco ine. Ale vediet zakladne aspon zakladne pojmi ... ano.
nepoucujem len davam svoj nazor. Ani ja neviem vsetko. Ale zkaldy viem. aspon si vypocitat daco.
A prkaticke veci sa naucis len vo firmach. cize v praxi to uznavam. Vlastne som aj napsial, aj tak je vsetko inak ako sa clvoek uci.
I ked uznam, ze kopec veci je zbytocnych ale ... clvoek nikdy nevie co bude v zivote robit. vsakze. i ked je tu rec o hlaskach. Ale v nasej skole sa fakt nikto nepytal, na co mi to bdue. ktovie preco
a ked ma prvykrat vyvolala k tabuli a mal som k nejakemu prikladu nakreslit tusim kruh, tak mi to okometovala, ze to je skor vajco ako kruh, ale ze sak dobre
ja chapem co tym chces povedat. ale aj tak ... co ak po case ta praca omrzi a vstupis ... no nejdem jedovat.
Vyprala si si zlu skolu. I ked uznavam aj to, ze mnohe veci su mi prakticky na nic. Literatura
mnoo a ta litika tiez...ako niektore veci fajn...ale naco sa ucime rozbor basne?..ja ked pred triedou rozoberam basen tak ma vzdy spicuje,ze autor tym nechcel povedat to,co si myslim ja...ale ako ona moze vediet,co tym chcel povedat..podla mna si kazdy moze nejake dielo vysvetlit inak...
A k tim kachlickam mne to neda Keby si to vypocita, tak nemusi liezt zasa do obchodu a vzorce nadje ak by nevedel aj v rozum do vrecka v tej knizke . A tak sa potom mohol venvoat manzelke a nie kachlickam.
A mne jazyky nikdy nesli. ba na zakladke kedy ma profka tak spicovala ze som nevedel a od vtedy to je 3 rocnik na ZS, ze som sa ju neucil Ale entvrdim, ze ju neviem.
A hlašky? ,, Žiaci ticho, lebo nevidím na tabulu´´;
Žiak: ,,Pani profesorka, z čoho budeme písať?"
P. prof.: ,,Nestaraj sa, to nie je tvôj problém!"
minule na fyzike:
Profka: Tomas, ty tu mas malo znamok! Pod odpovedat!
Tomas: Co jaaaaaaa???
Profka: Ahaaa... NIEEE... To Miro ma malo znamok! Prepac Tomas, som sa pomylila!
Tomas: Az ma prestriklo!
,,Ona musí mať nejaké silné periférne videnie, všakže?"
napr.:
my: pani profesorka my vsetci ideme odnasat lavice do skoly
profka: neverim vam mate prepustku zo skoly?
My:sak sme tu hned, a nas pan profesor caka v alexandry( tam mame kuchyne)
profka: ja vam neverim chcem dôkaz chlapci...
my: ujeby
my: tak ideme za panom profesorom, ze nech vam povie ze fakt ideme za nim...
profka: neverim vam chcem dôkaz..
my: (zavolali sme profesorovi)
profka: dobre chlapci mozte ist...
tak tento rozhovor trval asi 5minut..ale stal za to...
Ja ked som sa opytala profacky ze na co my Geometria?? My z radostov odpovedala ze vzdy budem potrebovat vediet obsah kruhu a obdlznika. Ze nikdy newem kedy budem muset zmerat obsah svojho domu alebo izby
alee ked to skušame na ekonomike tak nas sfukne ako nič že ked sa nam nepačí môžme ist že dostaneme oranžovú vestu a môžme zametať
a profesorka že: "KOKOS načo si išla na gymnázium?"