ak hráte, čo bolo vaša prvá pieseň na klavír (okrem medveďku daj labku, kohútik jarabí a pod) som samouk a začala som s tým len včera ale už viem fur elisabeth čo by bolo niečo ľahšie sa naučiť ďalej ? dik
@kitty7 ovládam noty a všetko chodila som na klavír aale na pár rokov som s tým prestala takže sa snažím znova začať ako samouk a cez youtube alebo noty
jednoduchsie asi budu nejake moderne piesne (tych je hrozne vela) alebo piesne, kde je klavir ako doprovod napriklad pre flautu alebo husle, ale neviem ti z hlavy nic konkretne povedat, treba sa prehrabat v dielach od Bacha, Haydna, Handela a Beethovena, myslim ze to som tak najcastejsie hravala na flaute este ako dieta a casto s klavirnym doprovodom...
ja som hrala Elišku po asi.. 5tich rokoch..? a nevrav mi že si sa to naučila od včera do dnes
a tak @9 , ak ovládaš noty tak podľa mňa sa dá odhadnúť, čo zahrám čo nie.. Bachove invencie by som si dala asi, alebo prelúdiá také ľahšie..
@rockingirl88 nad yiromov som uvažovala nie je ľahká ale zas ani pre elišku a dala som to za víkend nie k dokonalosti samozrejme ale aspon nepotrebujem noty asi sa fakt pustím do toho....
moje davne zaciatky ... ked sa mi raz za uhorsky rok dostal pod ruky klavir ...pamatam si, ze som hral Love Theme z filmu Flashdance (chodilo to vecer v radiu ked citali zamilovane pribehy tusim ...potom z Amelie - Comptine D'Un Autre Ete L'Apres Midi ...tak isto Yiruma - When the love falls ...Ludovico Einaudi - Nuvole Bianche
po vyske som sa prihlasil na klavir (3-4roky) a uz to zacalo ...
Beethoven Pre Elisku ...Tchajkovsky, Scriabin, Haydn, Bach... az som sa dopracoval k Chopinovym preludiam a zakoncil to Rachmaninovym Preludiom cis mol
treba postupne ..od najlahsich veci ...a hlavne take co sa ti pacia a bavi ta to hrat
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov