Ahojky ja by som len chcela vaš nazor keby som sa zacala ucit sama doma na gitare pomocou knihy (neviem ako sa vola ale videla som to od jednej vlogerky, je to proste o tom ako sa naucit na gitare) a mozno nejakych videi na yt, bolo by to ucinne? Myslim u
@tabezmena Pred cca pol rokom som nevedel vôbec hrať na gitare, ešte predtým som skúšal hrať na gitare, ale vôbec mi to nešlo pred rokom v Novembri 2013 som si kúpil ukulele, to sa mi po čase rozbilo (bol to šmejd). Pomaly, ale isto som začal hrávať na gitare a kto mi pomáhal? Učil som sa ako samouk jediné, čo mi pomáhalo bol youtube a Google, sem tam, keď som nevedel nejaký akord teraz môžem povedať, že hrám ako amatér
- dá sa naučiť hrať, ale lepšie je sa učiť minimálne z videa, aby si videla, ako dodržiavať rytmus, etc.. Samozrejme, že nejakou knihou si pomáhať môžeš
Samozrejme, ziaden problem akordy/chords najdes kdekolvek na nete. Ked budes chciet vybrnkavat tak hladaj taby. Ak mas niekoho kto aspon trochu na gitare vie bolo by fajn keby ta naucil barove akordy je to pomerne pohodlne presuvat z akordu na akord. Metronom je dolezity kvoli udrzaniu rytmu hoc mne to islo na nervy takze som ho pouzival naozaj zriedkavo, skoro vobec. Za tri roky obcasnehl brnkania nevidim problem zlozit pesnicku vylucne z akordov. Taku tu popovu tuctovku.
Najdolezitejsie je ale podla mna ze to rozvija mozog tesi to a zbavuje stresu nech ti to ide ako po masle.
ja som samouk a ucil so msa sam alebo tak s kamaratmi raz som siel k ucitelov a zacal mi picovat za moje chyby ze zle drzim trsatko a take kokotiny tak som mu zajebal solo z mastra a siel som do pice
@tabezmena este jedna rada..naozaj vyhladaj niekoho kto by ti povedal co je dobre a co zle...v prvom rade sa treba odnaucit od zlozvikov a zacat hrat ,,cisty" a urcite nech ta metronom ani neuspech neodradi ovocie sa dostavi